2010. szeptember 8. (14 éve 1 hónapja)
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 2010. szeptember 8. (14 éve 1 hónapja)
Műfaj: Horror
Játékmenet: Narratív történetmesélés, Sétaszimulátor, Felfedezős
Grafikai stílus: 3D
Nézet: Belső-nézetes
Irányítás: Billentyűzet (WASD), Gamepad
Fejlesztő: Frictional Games
Kiadó: Frictional Games
Platform: Mac OS, Windows/DOS, PlayStation 4, SteamOS/Linux
A Frictional Games kasszasikere, amellyel a stílust kitapogató Penumbra sorozat megtalálta a saját hangját és hamar a belső nézetes horrorjátékok elsőszámú alkotásává lépett elő. Főhősünk Daniel, aki egy elhagyatott ódon kastélyban ébred és csak homályos emlékei vannak. A szobákat és folyosókat felfedezve egyre többmindent ismer meg, és hamar rájön, hogy nincs egyedül... A félelem ebben a játékban viszont nem csak kívülről, hanem belülről is marcangolni kezdi Danielt. A Frictional Games legeredetibb pszichológiai-horror játéka, amely egy egész generációt határozott meg a zsáneren belül.
Magyarítás: A játékhoz létezik magyarítás. Innen tudod letölteni.
Kapcsolódó játékok: Amnesia: A Machine for Pigs Amnesia: Rebirth
Összes értékelése: 74
Nekem már volt szerencsém a készítők korábbi szárnypróbálgatásához (Penumbra sorozat), ott már lerakták az alapjait ennek a stílusnak. Egyik erőssége a túlélőhorror vonal: a kastélyban egyedül, fegyvertelenül bóklászunk és igyekszünk elkerülni az elég ijesztő kinézetű lényt. Eközben szedegetjük össze az információkat arról, hogy mi is történt és kik is vagyunk valójában, mert amnéziásak vagyunk-ez a másik erőssége.
A játék során meghalni nem tudunk, ha elkap minket a szörny, akkor visszakerülünk egy közeli pontra, ahol már egyedül vagyunk. Ettől függetlenül nem éreztem úgy, hogy nincs benne kihívás. Valahogy rossz érzés volt találkozni azzal a torz alakkal…
Jómagam szeretem a horror stílust, legyen az akciódúsabb, vagy bujkálós, de ez mellet szeretek minden információt megtudni, amit csak lehet. (Sajnos ez a két dolog túlélőhorrorokban nehezebben véghezvihető, de ez legyen az én bajom.) Ebben mindkettő megvan.
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Mikael Hedberg forgatókönyvíró beszélt egy kicsit az új Alone in the Darkról.