Őszintén szólva ezt sem láttuk jönni.

Valószínűleg a vizuális novellák aranykorát élhetjük, mert szinte hetente jelennek meg különféle jobb és rosszabb játékok, amelyek ezt a zsánert jöttek bővíteni. Bár legtöbbször a kisebb költségvetésű csapatok ontják őket magukból, de azért a legnevesebbek mégiscsak a tripla A-s japán stúdióktól érkeztek és valószínűleg érkeznek is majd a jövőben. Most azonban nagy meglepetésre a francia Don’t Nod (Life is Strange, Twin Mirror, Tell Me Why, Vampyr) is bejelentette, hogy egy egészen igényesnek tűnő kalandjátékon dolgozik, név szerint a Harmony: The Fall of Reverie-n.

A játék a közeljövőben játszódik és egy Polly nevű nő történetét követi végig. Amikor Polly néhány év után hazatér külföldről, hogy eltűnt édesanyját keresse, hamar rájön, hogy szülővárosa drasztikusan megváltozott. Egy MK nevű mega-vállalat a lakosság gondolkodásának befolyásolására használja a hatalmát, ami miatt a hely közössége valódi veszélybe kerül.

Polly hamarosan felfedezi, hogy látnoki képessége van, amely összeköti őt Reverie-vel, az emberiség törekvéseinek birodalmával. Ebben a világban Polly Harmónia istennővé válik, akinek hatalmában áll kiválasztani azt a törekvést, amely végül uralkodni fog Reverie felett, és helyreállítja az istenségek világa és a miénk közötti kényes egyensúlyt.

Polly vagy Harmony szerepében minden egyes cselekedeted mindkét világra hatással lesz, és kiterjedt narratív elágazásokat hoz létre. A lehetséges döntések következményeit egy Auguralnak nevezett játéktáblán tudjuk majd meglesni, amely Polly jövőbelátó képességének vizuális megjelenítése.

A júniusban megjelenő alkotás a kézzel rajzolt stílusra épül, a zenét pedig a díjnyertes zeneszerző, Lena Raine (Celeste) szolgáltatja.