Silent Hill: Homecoming

7.5
Olvasók

A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.

Részletek

Megjelenési dátum: 2008. szeptember 30. (13 éve 3 hete)

Műfaj: Horror

Játékmenet: Puzzle, Hibrid - akció-kaland

Grafikai stílus: 3D

Nézet: 3D külső-nézetes

Irányítás: Billentyűzet (WASD), Gamepad

Fejlesztő: Double Helix Games

Kiadó: Konami

Platform: PC, PlayStation 3, Xbox 360

Leírás:

A sorozat hatodik része. A játékos ezúttal Alex Shepherd irányítását veszi át, aki visszatér Shepherd's Glen nevezetű szülővárosába, ahol megtudja, hogy fiatalabb testvérének nyoma veszett. Kutatása Silent Hill ködös városába vezeti, ahol ahhoz, hogy megmenthesse a testvérét, előbb meg kell ismernie a kihalt város és saját családjának sötét titkát.

A játék továbbra is a túlélésről szól, miközben különböző logikai feladványokat kell megoldanunk. A játék egy teljesen új motorra épült, aminek hála az atmoszférát sikerült még félelmetesebbé és gyomorforgatóbbá varázsolni. A zenéjét Akira Yamaoka szerezte.

Magyarítás: A játékhoz egyelőre nem készült magyar fordítás.

Linkek

Értékelések

Tyucsev

Összes értékelése: 43

7.5/10 - Nem rossz
2021. június. 8.

Silent Hill rajongóként ismerem a sorozatot, így a többi részhez viszonyítom-főleg a másodikhoz, mert nálam az az etalon.

Stílusát tekintve akció kaland, ahol a túlélésért meg kell küzdeni fegyverrel is. Ezen újítottak a fejlesztők mert  korábbi részekkel ellentétben itt már célozni kell. Ezen felül hangsúlyosabbak lettek a kombók és kitérések is.

A főellenségek egyedire sikeredtek, mindegyiket különböző taktikával kell legyőzni. Nekem kifejezetten tetszettek.

A történet ugyan nem Silent Hillben játszódik, de szorosan kapcsolódik hozzá. Itt a filmekben ismert háttérsztorit vették alapul a fura szektával és a jellegzetes védőruhás-gázálarcos szektatagokkal.

Szokás szerint főszereplőnknek elég nagy lelki terhei vannak, amiket csak fokozatosan fogunk megismerni.

Nekem az újítások bejöttek, a történet is elég depresszíven sötét és szívfacsaró, de valahogy nem tudta azt a katartikus élményt nyújtani, ami pl. a második részben megvolt. 

Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.