
Orten Was The Case megjelenés, avagy svédasztal helyett svéd kaland
Publikálva:
CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.
Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.
Az Orten Was The Case egy egyjátékos, történet-orientált, nyomozós, puzzle kalandjáték időhurok mechanikával. A játékot a nagy sikerű It Takes Two vezető animátora, Oskar Thuresson tervezte, aki Stockholm külvárosaiban nevelkedett, és feltűnő művészeti stílusában a helyi környezet és a graffiti-kultúra is hangsúlyosan jelen van.
Ziggy a fiktív svéd külvárosban, Ortenben ébred, és gyorsan rájön, hogy egy időhurokba került. Minden egyes napot valós időben kell végigélnie, hogy felfedezze a környéke alatt kanyargó ősi barlangok és alagutak évezredes rejtélyeit, és hogy végül megmentse a városát.
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.