Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

Danganronpa V3: Killing Harmony

Danganronpa V3: Killing Harmony | Játékadatlap
Megjelenés:
2017. jan. 12.
Fejlesztő:
Spike Chunsoft Co., Ltd.
Kiadó:
Spike Chunsoft Co., Ltd.
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

N

Értékelés beküldése a Danganronpa V3: Killing Harmony című játékhoz

A Danganronpa V3: Killing Harmony című játék egy sorozat darabja, amely a következő részekből áll:

Leírás

A Danganronpa V3: Killing Harmony egy sötét, pszichológiai csavarokkal teli vizuális regény, ahol a túléléshez nem elég okosnak lenni – rá kell jönni, hogy ki a gyilkos, és el kell hitetni másokkal, hogy nem te vagy az. A Danganronpa-sorozat harmadik főepizódja új szereplőgárdával és még vadabb fordulatokkal.

Történet

A történet főszereplője Kaede Akamatsu, egy középiskolás diák, akit ismeretlenek elrabolnak, és más diákokkal együtt egy Gifted Inmates Academy nevű különös iskolába zárnak. A hely házigazdája egy Monokuma nevű bizarr, beszélő plüssmackó, aki közli a résztvevőkkel: ha szabadulni akarnak, meg kell ölniük valakit úgy, hogy a tettükre ne derüljön fény a nyomozás során. Az elzárt közösség hamarosan a saját belső logikája szerint kezd működni, a bizalom megkérdőjeleződik, és mindenki gyanússá válik. 

A játék története a pszichológiai feszültség, az erkölcsi dilemmák és a brutális logika mentén halad, miközben egyre több titokra derül fény – nemcsak a gyilkosságokkal, hanem az iskola valódi céljával kapcsolatban is.

Játékmenet

A Danganronpa V3: Killing Harmony a sorozat hagyományos játékmenetét követi, amely két fő szakaszból áll: a „School Life” részben a játékos interakcióba lép a többi szereplővel, nyomokat keres, kapcsolatokat épít, és előreviszi a történetet.

Amikor gyilkosság történik, megkezdődik a „Class Trial”, egy több fázisból álló nyomozás és tárgyalás, ahol bizonyítékok gyűjtése és a tanúk kihallgatása után különféle logikai és ügyességi minijátékok során kell leleplezni a tettest. Az úgynevezett „Igazsággolyók” segítségével a játékos kiderítheti, ki mond igazat és ki hazudik, míg az újonnan bevezetett „Hazugsággolyók” lehetővé teszik, hogy ellentmondjunk mások állításainak, akár szándékosan félrevezetve a többieket, ha az a nyomozás érdekében szükséges. A játék új mechanikája, a „Mass Panic Debate” még kaotikusabbá teszi a tárgyalásokat: több karakter beszél egyszerre, így még nehezebb kihámozni, ki is lehet a valódi gyilkos.

A játékmenet továbbra is kombinálja a vizuális regények narratív erejét az interaktív, kihívást jelentő logikai játékelemekkel, ezúttal még intenzívebb formában.