Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

Unbeatable

Unbeatable | Játékadatlap
Megjelenés:
2025. 3. negyedév
Fejlesztő:
D-Cell Games
Kiadó:
PlayStack Ltd
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

N

Értékelés beküldése a Unbeatable című játékhoz

Leírás

Az UNBEATABLE egy japán animációs stílusban készült történetközpontú ritmusjáték, amely a zene iránti szenvedélyt és a személyes fejlődést próbálja ötvözni.

Történet

A játék főszereplője Beat, egy fiatal lány, aki barátaival közösen zenekart alapít. Miközben dalról dalra haladunk előre, újabb és újabb emlékek tárulnak fel Beat múltjából. A játék története rétegekre bontott és érzelmekkel teli: ahogy Beat kapcsolata egyre jobban mélyül a zenével, úgy kerülnek felszínre korábbi élményei és a múltjának sötétebb részei is. A narratíva nemcsak a zene iránti szenvedélyről szól, hanem az önismeret és a közösség erejéről is.

Játékmenet

Az UNBEATABLE játékmenete a ritmusjátékok klasszikus mechanikáira épül, amelyeket modern, történetvezérelt elemek egészítenek ki. A dalok lejátszásakor két gombot kell megfelelő időzítéssel lenyomnunk, hogy pontokat szerezzünk és elkerüljük az életvesztést. A ritmus pontos eltalálása lehetővé teszi, hogy elhárítsuk az elénk rohanó szörnyeket, vagy kikerüljük az akadályokat. Ha túl sok hibát vétünk, a dal véget ér, viszont bármikor újrakezdhetjük azt. Bizonyos pillanatokban lehetőségünk van regenerálni az elvesztett életerőnket is.

A pályák öt különböző nehézségi szinten játszhatók: kezdő, könnyű, normál, nehéz és „unbeatable”, azaz legyőzhetetlen. A játékos beállíthatja a dalok, valamint a szörnyek és akadályok sebességét is, így teljesen személyre szabható az élmény. Azok számára, akik inkább a történetre szeretnének koncentrálni, elérhető az Assist Mode és a No Fail opció is. A dalok közötti szünetekben Beat szabadon mozoghat a különböző helyszíneken, tárgyakat vizsgálhat meg és beszélgetéseket kezdeményezhet más szereplőkkel. Egyes szituációkban párbeszédválasztások is rendelkezésre állnak, így a játékos döntésein múlik, milyen irányba halad a történet.