Unbeatable

A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
- Játékmenet:
- Irányítás:
- Perspektíva:
- Grafikai stílus:
- Magyarítás:
-
A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.
- Platform:
AG.hu értékelése
Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.
Olvasók értékelése
Értékelés beküldése a Unbeatable című játékhoz
Leírás
Az UNBEATABLE egy japán animációs stílusban készült történetközpontú ritmusjáték, amely a zene iránti szenvedélyt és a személyes fejlődést próbálja ötvözni.
Történet
A játék főszereplője Beat, egy fiatal lány, aki barátaival közösen zenekart alapít. Miközben dalról dalra haladunk előre, újabb és újabb emlékek tárulnak fel Beat múltjából. A játék története rétegekre bontott és érzelmekkel teli: ahogy Beat kapcsolata egyre jobban mélyül a zenével, úgy kerülnek felszínre korábbi élményei és a múltjának sötétebb részei is. A narratíva nemcsak a zene iránti szenvedélyről szól, hanem az önismeret és a közösség erejéről is.
Játékmenet
Az UNBEATABLE játékmenete a ritmusjátékok klasszikus mechanikáira épül, amelyeket modern, történetvezérelt elemek egészítenek ki. A dalok lejátszásakor két gombot kell megfelelő időzítéssel lenyomnunk, hogy pontokat szerezzünk és elkerüljük az életvesztést. A ritmus pontos eltalálása lehetővé teszi, hogy elhárítsuk az elénk rohanó szörnyeket, vagy kikerüljük az akadályokat. Ha túl sok hibát vétünk, a dal véget ér, viszont bármikor újrakezdhetjük azt. Bizonyos pillanatokban lehetőségünk van regenerálni az elvesztett életerőnket is.
A pályák öt különböző nehézségi szinten játszhatók: kezdő, könnyű, normál, nehéz és „unbeatable”, azaz legyőzhetetlen. A játékos beállíthatja a dalok, valamint a szörnyek és akadályok sebességét is, így teljesen személyre szabható az élmény. Azok számára, akik inkább a történetre szeretnének koncentrálni, elérhető az Assist Mode és a No Fail opció is. A dalok közötti szünetekben Beat szabadon mozoghat a különböző helyszíneken, tárgyakat vizsgálhat meg és beszélgetéseket kezdeményezhet más szereplőkkel. Egyes szituációkban párbeszédválasztások is rendelkezésre állnak, így a játékos döntésein múlik, milyen irányba halad a történet.

A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.