Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

The Whispered World

The Whispered World | Játékadatlap
Megjelenés:
2010. ápr. 26.
Fejlesztő:
Daedalic Entertainment
Kiadó:
Daedalic Entertainment
Műfaj:
Játékmenet:
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

8,8

Értékelés beküldése a The Whispered World című játékhoz

Leírás

Sadwick kalandja akkor kezdődik, amikor megpróbálja megérteni ismétlődő rémálmainak jelentését. Álmában egy titokzatos kék gömb kísérti, miközben a körülötte lévő világ teljesen összeomlik. Shana, az orákulum, megerősíti a legrosszabb félelmeit: nem csak előrevetíti a világ végét, hanem azt is, hogy Sadwick az oka mindennek. Sadwick nem hagyja ennyiben a dolgot és megpróbálja a lehetetlent: megváltoztatni a próféciát.

2014-ben kapott egy speciális kiadást, amelybe a következők kerültek:
- fejlesztői kommentár
- alternatív befejezés
- végigjátszás
- teljes OST

Játékhoz kapcsolódó cikkek

Cikkek

Szöveges értékelések tőlünk és tőletek

Értékelések

suno

Megint 1 szuper deadalic kaland

Hozzáadva:

8,5

10-ből 8.5

Fantasy mese, amelyben egy melankólikus bohóc csodaszép környezetben megmenti a világot, és pötty a kukac ötletéért külön plussz pont jár. (kell 1 plüssben) :)

Egyetértek (0) Nem értek egyet (0)
Princze

Princze

Az első Daedalic kalandom

Hozzáadva:

9

10-ből 9

Az első találkozásom a Daedalic-kel. Emlékszem, még 2011-ben vettem meg a játékot a komáromi vasútállomás melletti Tescóban, amit potom 2000 Ft-ért forgalmazott a kiadó. Már a borítón látható volt, hogy a játék gyönyörű, és szerintem ma is az egyik legszebb, akkor is, ha 4:3-as a képerány, és csak 1024*768-at skáláz fel. Hiába, a minőségi kézzel rajzolt kalandok technikailag jól öregszenek.


Maga a játék egy szomorú bohóc kalandját követi végig, akit álmában egy beszélő gömb üldöz, és azt jósolja neki, hogy elpusztítja a világot. A melankolikus hangulat adott, de a játék a humort sem veti meg, amin sokat dob Pötyi, főhősünk hernyója, aki aztán alakváló képességének hála egyre nagyobb szerepet kap a különböző feladatok megoldásában (egyik kedvenc szegmensem, mikor Pötyinek egyedül kell megoldania egy bizonyos problémát :)). Amik között vannak eléggé nyakatekertek, anno a 3. fejezetben többször is kellett megoldást néznem, annyira kifogott rajtam a játék. Újrajátszva mondjuk pont ezekre emlékeztem, de így is több helyen el-elakadtam rövidebb időre :) Tehát a játék nehéz, de amúgy nem elvetemülten. A Special Edition behozta, hogy egyes logikai részeket ki lehet hagyni… na, ez számomra eretnekség, főleg amikor azért kattintasz az X-re a képernyőn, mert azt hiszed, csak kilépsz a képernyőről, nem pedig átugrod a feladatot :D Én biztos nem adnék ilyen opciót a játékosok kezébe!


Beszélhetnék még a karakterekről, a fenomenális zenéről – amit rendszeresen hallgatok külön is –, de inkább megemlítenék pár hiányosságot. Az egyik az angol szinkron, a főszereplő hangja elég fura volt anno, de ezen ma már könnyen lehet segíteni, hisz kiválaszthatjuk az eredeti németet, ami sokkal, de sokkal jobb. A másik az átvezető animációk, amik sokkal elnagyoltabbak, mint a grafika játék közben. Azt mondom, ezeket kellett volna a SE-re újrarajzolni, vagy kiegészíteni, mert ráfért volna. Emellett kissé bugosabb lett talán a játék, nekem volt pár grafikai hibám, illetve párszor a kurzor is meghülyült a képernyő szélén. De a játék ettől még fantasztikus, kötelező a kalandjátékok kedvelőinek!

Egyetértek (0) Nem értek egyet (0)

Linkek