2010. április 26. (14 éve 6 hónapja)
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 2010. április 26. (14 éve 6 hónapja)
Játékmenet: Hagyományos kaland
Grafikai stílus: Kézzel rajzolt
Nézet: 2D külső-nézetes
Irányítás: Point & click
Fejlesztő: Daedalic Entertainment
Kiadó: Daedalic Entertainment
Platform: Mac OS, Windows/DOS, SteamOS/Linux
Sadwick kalandja akkor kezdődik, amikor megpróbálja megérteni ismétlődő rémálmainak jelentését. Álmában egy titokzatos kék gömb kísérti, miközben a körülötte lévő világ teljesen összeomlik. Shana, az orákulum, megerősíti a legrosszabb félelmeit: nem csak előrevetíti a világ végét, hanem azt is, hogy Sadwick az oka mindennek. Sadwick nem hagyja ennyiben a dolgot és megpróbálja a lehetetlent: megváltoztatni a próféciát.
2014-ben kapott egy speciális kiadást, amelybe a következők kerültek:
- fejlesztői kommentár
- alternatív befejezés
- végigjátszás
- teljes OST
Magyarítás: A játékhoz egyelőre nem készült magyar fordítás.
Összes értékelése: 40
Az első találkozásom a Daedalic-kel. Emlékszem, még 2011-ben vettem meg a játékot a komáromi vasútállomás melletti Tescóban, amit potom 2000 Ft-ért forgalmazott a kiadó. Már a borítón látható volt, hogy a játék gyönyörű, és szerintem ma is az egyik legszebb, akkor is, ha 4:3-as a képerány, és csak 1024*768-at skáláz fel. Hiába, a minőségi kézzel rajzolt kalandok technikailag jól öregszenek.
Maga a játék egy szomorú bohóc kalandját követi végig, akit álmában egy beszélő gömb üldöz, és azt jósolja neki, hogy elpusztítja a világot. A melankolikus hangulat adott, de a játék a humort sem veti meg, amin sokat dob Pötyi, főhősünk hernyója, aki aztán alakváló képességének hála egyre nagyobb szerepet kap a különböző feladatok megoldásában (egyik kedvenc szegmensem, mikor Pötyinek egyedül kell megoldania egy bizonyos problémát :)). Amik között vannak eléggé nyakatekertek, anno a 3. fejezetben többször is kellett megoldást néznem, annyira kifogott rajtam a játék. Újrajátszva mondjuk pont ezekre emlékeztem, de így is több helyen el-elakadtam rövidebb időre :) Tehát a játék nehéz, de amúgy nem elvetemülten. A Special Edition behozta, hogy egyes logikai részeket ki lehet hagyni… na, ez számomra eretnekség, főleg amikor azért kattintasz az X-re a képernyőn, mert azt hiszed, csak kilépsz a képernyőről, nem pedig átugrod a feladatot :D Én biztos nem adnék ilyen opciót a játékosok kezébe!
Beszélhetnék még a karakterekről, a fenomenális zenéről – amit rendszeresen hallgatok külön is –, de inkább megemlítenék pár hiányosságot. Az egyik az angol szinkron, a főszereplő hangja elég fura volt anno, de ezen ma már könnyen lehet segíteni, hisz kiválaszthatjuk az eredeti németet, ami sokkal, de sokkal jobb. A másik az átvezető animációk, amik sokkal elnagyoltabbak, mint a grafika játék közben. Azt mondom, ezeket kellett volna a SE-re újrarajzolni, vagy kiegészíteni, mert ráfért volna. Emellett kissé bugosabb lett talán a játék, nekem volt pár grafikai hibám, illetve párszor a kurzor is meghülyült a képernyő szélén. De a játék ettől még fantasztikus, kötelező a kalandjátékok kedvelőinek!
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Sadwick kalandja akkor kezdődik, amikor megpróbálja megérteni ismétlődő rémálmainak jelentését. Álmában egy titokzatos kék gömb kísérti, miközben a körülötte lé...