A PC-re és konzolokra egyaránt érkező sci-fi nyomozós platformjáték gazdag narratívát és egy csipetnyi egzisztenciális rettegést kínál.
A DigiTales Interactive által fejlesztett Between Horizons esetében a játék cselekménye egy hatalmas űrhajón játszódik, amely az emberiség szószólóit szállítja, akik egy oázist keresnek a meggyötört és elpusztított Földtől távol. De mi lesz a köztes generációkkal; azokkal az emberekkel, akik a hajón születtek, de soha nem kérték, hogy részt vehessenek a küldetésben, és nem fogják megérni a 130 éves utazás végét?
Ha ez ismerősen hangzik, akkor lehet, hogy csak azért, mert az is. Az ezredfordulósok egészen az alfa generációig általában elég mélyen átérzik azt a fajta „végzet” érzést, hogy van remény egy jobb „holnapra”, de vajon meg fogják-e élni azt, és ha nem, megéri-e áldozatokat hozni érte? (környezetszennyezés, globális felmelegedés, stb.)
A legújabb Between Horizons devlogban a fejlesztők elmerülnek a sci-fi nyomozós kalandjáték mélyében, és elmagyarázzák, hogyan teszi lehetővé a játékosok számára a félig nyitott világ és az elágazó narratíva azt, hogy a hajón saját maguk határozzák meg a sorsukat, és hogy átgondolhassák minden egyes cselekedetüket, és azok következményeit. A játék lebilincselő és hihető sci-fi cselekménye mögött számos elgondolkodtató probléma rejlik, amelyek arra hívják fel a játékosok figyelmét, hogy mérlegeljék a generációk közötti felelősséget és a személyes szabadságot.
A Between Horizons valamikor idén jelenik meg Steamre és konzolokra.