Az Interior Night-nak elnevezett új stúdió céljai nem a tripla A-s kategóriájú játékok lesznek, hanem inkább a kisebb, rövidebb fejlesztési ciklusú játékokra fognak koncentrálni. Ez azonban jelenti azt, hogy ne folytatnák a Quantic Dreamnál lefektetett alapokat. Caroline elmondása szerint, a stúdió továbbra is innovatív és narratív történetmesélésen alapuló játékokat szeretne készíteni, valamint szeretnék megfogni azokat az embereket, akik szeretik a Breaking Bad és a Fargo stílusú sorozatokat, de nem játszanak sokat.

"Rengeteg háztartásban van PC, konzol és TV, de csak nagyon kis részük használja ezeket az eszközöket játszásra. Nagyon sokan csak az Amazon és a Netflix előfizetéseikre használják őket. A mobil eszközök is nagyon izgalmasak és tervezünk a jövőben azokra az eszközökre is fejleszteni, de jelenleg csak a nagy képernyőkre koncentrálunk." - Caroline.

A Quantic Dreammel a hátuk mögött Caroline-nak és csapatának megvan a kellő tapasztalata ahhoz, hogy ne vonjuk kétségbe a készülő vagy tervezett játékaik minőségét.

"A játék fejlesztésekor a játékbeli szituációkat játékmenet és a történet szempontjából kell megközelíteni, és mindkettőnek érdekesnek kell lennie" - mondja. "Holisztikusan kell dolgozni, és arra is gondolni kell, hogy mit fog gondolni vagy érezni a játékos az adott pillanatokban. A videojátékok eltérő és néha szuper személyes módon kapcsolódnak a közönségükhöz, ami alkalmat kínál arra, hogy különböző témákkal, például valós témákkal foglalkozzanak. Megfelelő környezetbe építve egy játék felemelő és erős érzéseket közvetíthet a közönség felé."

Caroline elmondása szerint annak is nagyon örül, hogy az indie játékok egyre nagyobb térfoglalásának hála, egyre több nő kezd el játékokkal foglalkozni. Azt is szívesen látná, ha az olyan példaképek mellé, mint Jade Raymonds, Brenda Romeros, Robin Hunickes és Debbie Bestwicks még több név csatlakozna.