Miután egy hosszú útról a vitéz királyfi, Hamlet hazatért, megfogadta, hogy megbosszulja szülei halálát és megmenti Opheliat. Azonban… Abban a pillanatban egy ember érkezett a jövőből kutatási célokkal, és véletlenül pont ott landolt, ahol Hamlet állt. Most az új hősnek kell megtorolnia Hamlet szüleinek halálát, és neki kell megmentenie Opheliat. Ha elbukik, a világegyetem szövete felbomlik a múlt és a jelen közötti eltérések miatt.


Első fejezet:


Melyben Polonius úgy dönt, hogy hozzáadja lányát (Opheliat) Claudiushoz. A hősnek nem marad választása, be kell lopakodnia Polonius várába, és ki kell szabadítania Opheliat.

Állítsuk az időjárás szabályozó kapcsolót a rossz időre, majd kattintsunk a jobboldali felhőre, hogy a belőle zuhogó esőtől a növény kihajtson. Ezután állítsuk a kapcsolót a jó időre, hogy a napocska előbújjon, és egy madárka szálljon a toronyra. Kattintsunk a madárra, hogy átrepüljön a virágra. Ezután használjuk a virágot, hogy a madár felcsípjen belőle egy magot, majd újra kattintsunk a madárra, aki így visszarepül a toronyra. Használjuk a hangszórót, amitől a madár megijed és elejti a magot. Most a kapcsolót megint állítsuk a rossz időre, de most a baloldali felhőre kattintsunk. Így a mag szépen kihajt, egészen a csatorna fedélig. Kattintsunk a csatornafedélre, ami magától leesik, majd másszunk fel a növényen keresztül a csatornába.

A következő pályán használjuk felül a kampót. Ekkor jobbra leereszkedik két másik kampó. Használjuk a bal kampót, így másik két kampó ereszkedik le baloldalon. Használjuk a jobb kampót, ami így a ketrec fölé megy, és ha újra használjuk, akkor felemeli a ketrecet. Ezek után már csak a kart kell meghúznunk és mehetünk is tovább.

Egy szobába érünk, ahonnan csak egy kombinációs zár megfejtésével juthatunk tovább. Az ajtó nyitásához kódot kér a zár. A kód nem más, mint kód, vagyis PASSWORD. Ezeket a betűket kell beütni. Azonban még ekkor sem nyílik ki az ajtó, mivel Polonius mindig visszatartja.

Hiába próbáljuk a zöld gombbal kinyitni az ajtót, Polonius mindig megnyomja a pirosat, és nem jutunk tovább. Néha-néha baloldalon megjelenik egy kis pók. Ha rákattintunk, akkor átsétál a másik oldalra és felszedi a panelt. Nekünk csak annyi a teendőnk, hogy a piros drótot kihúzzuk, így a piros gomb nem fog működni, vagyis ha megnyomjuk a zöldet, akkor megnyílik az út.

Megérkezünk Poloniushoz. Ott találjuk Opheliat egy ketrecbe zárva. Kattintsunk kétszer a ketrecre, így a lány lepottyan a mélybe. Kezdődhet a harc Poloniusszal. Két fegyvere van, vagy lézerfegyverrel lő ránk vagy bombát dob. A bombát csak akkor használja, ha a lézer nem működik. A falon levő kapcsolóval áramtalanítsuk a lézert, majd állítsuk úgy, hogy Poloniusra mutasson. Ekkor Polonius bombával próbálkozik. Még mielőtt el tudná dobni, kattintsunk a bambára, ami a kezében robban fel, és egy rövid időre kiüti. Kapcsoljuk vissza az áramot, aztán használjuk az elejtett kapcsolót. A lézer szépen megsüti a gonosz Poloniust.

Az első fejezet véget ért. Ismételjünk… A hős semlegesítette Poloniust, aki több gonoszságot már nem tud elkövetni.

De Ophelia egyre mélyebbre és mélyebbre süllyed a föld alatti folyóban.

A hős utána ugrik, hogy megmentse!


Második fejezet:


Melyben a hős megkezdi víz alatti kalandját, hogy megmentse Opheliat.

A víz alatt megpillantjuk Opheliat, de nem tudjuk megközelíteni, mert néhány erőszakos hal nem engedi. Használjuk a búvárruhát kétszer, hogy a kiúszó angolna elijessze a halakat. Most már közelebb tudunk úszni a lányhoz, de félúton felbukkan egy víz alatti akna. Kattintsunk hősünkre, akinek eszébe jut egy rák, Használjuk a rákot, ami elvágja az akna láncát, és végre odaérünk a hercegnőhöz. Ám mielőtt még kiszabadíthatnánk, egy óriási hal lenyel minket.

Nyissuk ki a kis ház ablakát. Hangos horkolás hallatszik kifele. Csengessünk a házikónál, míg egy öregember ki nem jön. Kattintsunk az öregre, ekkor elkezd horgászni. Amikor kapás van (az úszó lemerül) kattintsunk az öregre, aki egy halat fog. Ekkor gyorsan kattintsunk az egyik pingvinre, aki a halra veti magát, és az öreg felhúzza. Ezt játsszuk el még kétszer. Ha mindhárom pingvin eltűnik, akkor Ophelia ketrece végre felemelkedik a víz alól. Használjuk a ketrec lakatját. A lakaton körbe betűk vannak, valamint egy napocska középen. A nap mindig más arcot mutat, és minden archoz tartozik egy betű. Ha egymás után hétszer a megfelelő betűt használjuk, akkor a lakat kinyílik. Vannak betűk, amikhez nem tartozik arckifejezés, csak nehezítésnek vannak.


Lefele kanyarodó szájú arc = C
Teli szájjal nevető arc = D
Nagyon mérges, vicsorgó arc = E
Semleges, vonal szájú arc = I
Nyitott szájjal csodálkozó arc = O
Összehúzott szájú arc = P
Sírásra álló szájú arc = S


Ha kiszabadítottuk a hercegnőt, akkor kirakhatunk egy menekülési tervet, hogy kijussunk a halból. Nem kell megijedni, nem bonyolult. Kezdetben a tábla hiányos, de az öreg időről-időre kiegészítgeti, míg végül teljes lesz. A lényeg az, hogy minden mezőt el lehet forgatni, és ezt úgy kell megtenni, hogy a kezdőpontból a végpontba jusson el a vonal. Ügyelni kell rá, hogy a vonalnak mindig folytonosnak kell lennie, nem lehet benne törés.

Ha kijutottunk, akkor Claudiusszal kell megküzdenünk. Használjuk a középső függönyt, mire Claudius egy gitárral jelenik meg és kemény metált nyom nekünk. Az a feladat, hogy a kiáramló hangjegyekre kattintsunk, így kényszerítve hibára Claudiust. Ezt ötször kell egymás után, gyorsan végrehajtani. Nagyon idegesítő feladat, mert könnyű elhibázni és akkor kezdhetjük elölről. Ha sikerült, akkor Claudius eldobja a gitárt (éppen az öreg fejére) és eltűnik a függöny mögött. Kattintsunk megint a függönyre. Claudius valami tartállyal együtt tűnik fel újra. Ezután kattintsunk a bal oldali csövön. Egy gumikacs pottyan ki belőle. A gumikacsát három kattintással juttassuk a másik csőbe, majd nyissuk meg a csapot Claudius mellett. A kacsa kijön a csapon, beleesik a tartályba, és az egész felrobban Claudiusszal együtt.

Jaj, abban a pillanatban Claudius őrsége jelenik meg és elfogják a hőst és Opheliat.

A katonák leütik a hőst, megkötözik Opheliat pedig átadják Claudiusnak.

Aztán Claudius bűntársai, Rosencrantz és Guildenstern bezárják a hőst a hajófenékbe, ahol addig kell maradnia, míg el nem jön az ideje, hogy vízbe hajítsák.


Harmadik fejezet:


Amelyben a hősnek lázadást kell szítania a hajón, és vissza kell jutnia a királyságba.

Ha az ájult hősre kattintunk, egy buborékban láthatjuk, hogy mi jár a fejében. Használjuk a jobb oldalon a ládát, ami egy ágyút rejt magában. Ezután a bal oldali hordó alján levő egérlyukra kattintsunk. Ekkor az egérke átszalad az ágyúhoz, ami elfordul, és ha most lövünk vele, akkor kilőjük a plafon deszkáját. A keletkező lyukra kattintva egy majom fog beugrani hozzánk. Az ágyú közben visszafordul és éppen a hős felé áll. Addig lőjünk a hősre az ágyúval, míg a gondolatbuborékban azt nem látjuk, hogy 2x2=5. Ekkor a majomra kattintsunk, aki fejbe dobja egy üvegcsével. A buborék átvált 2x2=6-ra. Most használjuk a bal felső hordót annyiszor, hogy a leeső ágyúgolyók helyre tegyék a hős agyát, és végül kialakuljon a megfelelő kombináció, a 2x2=4. Ekkor a hős magához tér.

Ezután kattintsunk a majomra, aki egy furcsa kártyajátékot kezd velünk játszani. Nem túl bonyolult, csak rá kell jönni a szisztémára.


- Ha felül gyémántot ábrázoló kártya van, akkor alul papírt ábrázolót kell választani.
- Ha felül papírt ábrázoló kártya van, akkor alul ollót ábrázolót kell választani.
- Ha felül ollót ábrázoló kártya van, akkor alul gyémántot ábrázolót kell választani.


Ha ötször egymás után megnyerjük a játékot, akkor a majom elmegy és leenged nekünk egy létrát, amin a raktérbe mászhatunk fel.

A raktérből igazán egyszerű a kijutás. Kattintsunk a jobb oldali kampóra, hogy a rakomány felemelkedjen. Másszunk fel a létrán. Engedjük le a rakományt. Álljunk a rakomány tetejére, majd megint emeljük fel a rakományt. Már kinn is vagyunk a fedélzeten.

Sétáljunk az árbochoz, ahol hirtelen elkap minket egy vízből kiemelkedő óriási polip. Kattintsunk a rakományra, amin kijöttünk a raktérből. Egy malac jelenik meg helyette. Kattintsunk a malacra, ekkor már egy ágyú bukkan elő. Lőjük meg az ágyúval a polip egyik csápját, majd gyorsan kattintsunk mindkét szemére. Mivel már csak két szabad csápja maradt, a hőst elengedi, hogy megdörzsölhesse s szemeit.

Most Rosencrantzal és Guildensternnel kell megküzdenünk. Nyissuk ki a középső lengőajtót, és a mögötte található csúszkát toljuk el jobbra. Ekkor a kormánykerék jobbra csúszik és Rosencrantz kénytelen utánamenni. Most kattintsunk a polip bal csápjára, ekkor elkapja Rosencrantzot. A csúszkát húzzuk vissza balra, így a kormány visszamegy a helyére. Kattintsunk a kormányra, hogy forduljon egyet, így egy rakéta éppen Guildenstern felé fog mutatni. Használjuk a rakétát, ami kiüti Guildensternt, majd a polip jobb karjára kattintva tőle is búcsúzhatunk. Másszunk fel a létrán és markoljuk meg a kormánykereket.

A hős átveszi a hajó irányítását, és a királyság felé veszi az utat. De az Elsinore kastélyba nem könnyű bejutni, ahol Claudius rejtőzik. A hősnek egy tökéletes beszivárgási tervre van szüksége.


Negyedik fejezet:


Amelyben a hős visszatér Elsinore kastélyába, hogy megbüntesse Claudiust és megmentse Opheliat.

Egy térképen kell beállítani a kastélyhoz vezető megfelelő útvonalat. Jól figyeljük meg a térképet, mert pár másodpercig felvillan a megfelelő út. Ezután több választásunk is lesz, hogy merre induljunk, de ha rossz útvonalat választunk, a hős visszatér a kezdetekhez.

Ha sikerült a kastélyba jutni, óriási tömeggel találjuk szemben magunkat. Kattintsunk a hősre, aki beleveti magát a tömegbe. 15-ször kell megtalálnunk és rákattintanunk, aztán továbbmehetünk a kapun keresztül. Jól meg kell figyelni a képet, mert eléggé el tud bújni.

Ha túljutottunk a kapun, akkor egy kisebb szobába érünk, ahol kétféle irányba mehetünk, jobbra, vagy balra. Ezek a szobák csalókák, mert nem a következőbe vezetnek, hanem össze-vissza. Ahhoz, hogy kijussunk innen, a következő irányokba menjünk: J, J, B, J, B.

A következő teremben egy kombinációs zárral nyíló ajtót találunk. A felső két jelet állítsuk négyzetre és plusz jelre, az alsó kettőt pedig háromszögre és négyzetre. Az ajtó kinyílik.

Odabenn kapcsoljuk fel a villanyt. Ekkor megjelenik Laertes, aki iszonyú szippantásával mindent magához vonz a szobában, hősünk is majdnem odavész. Kattintsunk a különféle tárgyakra, a lámpára, a virágvázára. Mikor újabb lámpa jön a jobb oldalon, dugjuk be a konnektorba, és csak azután kattintsunk rá. Laertes azt is beszippantja, és jól megrázza az áram.

Miközben Laertes az utolsókat rúgja, meggyónja, hogy Claudius fél kiállni a hős ellen, mivel senki nem volt képes megállítani, sem a katonák, sem Polonius, sem Rosencrantz és Guildenstern sem.

Miután Claudius végiggondolta, úgy döntött, hogy Laertes biztosan képes lesz legyőzni a hőst, közben ő megszökhet Opheliaval.

Bár a terv nem működött, Claudius így is megpróbál elmenekülni Opheliaval. Hősünk figyelemre méltó mozgékonyságot mutatva ugrik és megragadja a lovat, amin Claudius menekül.


Ötödik fejezet:


Amelyben a gazembereket le kell győzni és a hősöket meg kell jutalmazni. De vajon happy end lesz a vége? Ez a kérdés…

Kattintsunk a lóra, hogy lássuk a gondolatait. Mindig egy fekete pontot kell keresni a gondolati képében, és arra kell kattintani. Ha négyszer sikerül egymás után, akkor egy romos kastélyhoz érünk, ahol Claudius elbújik, mi pedig kinn ragadunk. Mindössze 50-szer kell a kapura kattintani, de a végén így sem nyílik ki, hanem egy bokszkesztyű halálra üti hősünket.

A nagy kaszás színe elé járulunk, ahol egy több darabból álló panel fogad minket. Mindegyiknek saját színe van, ami egyébként nem látszik. Mindig azt a panelt kell megnyomni, amilyen színnel éppen világít a halál szeme. A panelek színe felülről kezdve az óramutató járásával megegyezően: sárga, zöld, kék, lila, piros narancs és a középső rózsaszín. 21-szer kell eltalálni a megfelelő színt, ekkor egy homokóra jelenik meg a képernyőn.

A homokórában egy kavics állja el a homok pergésének útját. Általában négy ütemen keresztül lehet kipöckölni a kavicsot a helyéről, de mindig visszapattan. Egy rövid ideig figyeljük a homokórát, mert néhány ütem után a jobbra mutató nyíl egy kicsit másik irányba fog mutatni. Ebben a pillanatban kell kattintani, és akkor a kavics a homokban marad.

Hősünkbe visszatér az élet, és végre szemtől-szemben találja magát Claudiusszal. Kattintsunk Claudiusra, ekkor ő meghúzza a gépen a kart, és valahol egy kis kör alakú jel kiemelkedik a gépből. Nekünk ezt a jelet kell eltalálnunk az egérrel. Néhányszor meg kell ismételni, majd amikor végre a gép tetején levő körfűrészes kar elmozdul, a mögötte levő kis jelre kattintsunk. Ekkor egy másik kar elkapja Claudiust és helyette Opheliat adja vissza.

Végül Claudiust sikerült megállítani! Hamlet herceg és Ophelia végre együtt lehetnek.

A hős visszatér saját idejébe, megfeledkezve arról, hogy miért is látogatott a múltba eredetileg.

Idő közben, egy közeli királyságban Rómeó és Júlia éppen romantikáznak, amikor egy hívatlan vendég félbeszakítja őket.