Fogjuk a széket, és csavarjuk ki az egyik lábát. A széklábat használjuk az asztalon, így Edna eltöri azt, ami ezáltal éles lesz. Az éles széklábbal vágjuk ki a falon levő egyik kárpitot. A könnyebbség kedvéért elárulom, hogy a szemközti fal első oszlopának alulról a negyedik kárpitja lesz a fontos, de akár az egész kárpitozást tönkretehetjük.

Ezután beszéljünk az őrrel az ajtórácson keresztül. Első alakalommal ügyet sem vet ránk, de másodszorra már beszédesebb. Elég hosszadalmas lenne, mire mindent végigmondanánk, de persze ki lehet próbálni mindet, lesznek vicces párbeszédek. A következőket mondjuk az őrnek: (abban az esetben áll fenn ez a sorrend, amennyiben nem kezdünk el másról beszélni az őrrel)

- I couldn't help but notice how skillfully you're guarding this door. (6. válaszlehetőség)
- Really? So you're a famous athlete! (1. válaszlehetőség)
- Mini Golf? I'm getting all dizzy! (2. válaszlehetőség)

Az őr a kedélyes csevegésért cserébe beindítja a légkondicionálót, így a kivágott kárpiton keresztül a szellő kifúj egy kevés bélést a falból. Ekkor használjuk megint a széklábat a már kivágott kárpiton. Egy szellőzőnyílást találunk mögötte.

A szellőzőnyílást szemügyre véve sajnos nem bíztató a helyzetünk. Nem elég, hogy egy vastag rács állja utunkat, ami a téglafalba van csavarozva, ráadásul még a légkondi lapátja is nagyon gyorsan forog. A széklábbal hiába is próbáljuk, nem tudjuk megállítani a propellert.

Használjuk Harvey-t a rács valamelyik csavarján kétszer. Ekkor egy úgynevezett Tempomorph képességét ajánlja fel Edna-nak. (Ez egy olyan képesség, amivel Harvey vissza tudja repíteni Edna-t egy korábbi időpillanatba, így segítve őt a későbbi továbbjutásban). Ha elfogadjuk, akkor a lánynak látomása támad a 10 évvel korábbi életéről. Itt Edna-val és Harvey-val külön-külön kell dolgoznunk. Edna-val vegyük fel a gereblyét, és annak a segítségével nyissuk ki az ablakot.

Váltsunk Harvey-ra, és az ablakon keresztül másszunk ki. Kerüljük meg a házat. A ház mögött Edna apja, Mattis, és Dr. Marcel Alfred nevű fiacskája napozgat. Az asztalon levő újságot nézzük meg, és a benne található cikkeket másoljuk ki Harvey leltárába. Menjünk vissza Edna-hoz és mutassuk meg neki a cikkeket (a 2-es cikk a lényeges). A cikk egy szökött rabról szól, akinek a körmei segítségével sikerül egérutat nyernie. Ebből a cikkből merít ötletet a gumiszobából való szökéshez Edna (lerágja a körmét). Ezután a lánnyal menjünk fel a lépcsőn az ajtóhoz és használjuk a leltárban található körmöt az ajtó csavarjain.

Visszakerülünk a jelenbe, és Edna most már pontosan tudja mi a teendő. A leltárban kattintsunk a Harvey 1: Köröm jelre. Ekkor Edna lerágja egyik körmét, amivel ki tudjuk csavarozni a csavarokat. Sajnos a propeller még mindig utunkat állja. Beszéljünk megint az őrrel és kezdjük el sértegetni. A következő mondatokat mondjuk: (abban az esetben áll fenn ez a sorrend, amennyiben nem kezdünk el másról beszélni az őrrel)

- I'd like to know more about mini golf. (6. válaszlehetőség)
- And I bet Mami bought the club for you. (1. válaszlehetőség)
- Where did you get it? Did you steal it? (1. válaszlehetőség)
- I give up. Where did you get it? (3. válaszlehetőség)
- Why don't you take your daddy's club... AND WHACK IT ACROSS YOUR SKULL? (4. válaszlehetőség)

A buta beszólásainkkal annyira taccsra tesszük az őrt, hogy bosszúból kikapcsolja a légkondicionálót. Fogjuk a légkondit, és egyszerűen tépjük ki a helyéből, majd másszunk be a csőbe. Kússzunk egy kicsit és hallgassuk ki Dr. Marcel és Hulgor beszélgetését arról, hogy Edna apja egy gyilkos.

Miután kihallgattuk a dokit, az előző módszerrel jussunk be az irodájába. A kandallóról emeljük el a lexikont, az íróasztalról a golyóstollat, a komód mellől pedig a lovaspóló kalapácsot. Nézzük meg a kandalló feletti bekeretezett újságcikket. A cikk szerint Edna apukája valóban gyilkos. Próbáljuk meg az ajtón keresztül elhagyni az irodát. Éppen betoppan Hulgor, és faggatózni kezd. Fogjuk a kalapácsot és verjük jól fejbe, majd az ájult embert rakjuk be a szekrénybe.

Hagyjuk el az irodát és menjünk be a szemközti ajtón. A polcról vegyük fel a képregényt, majd nyissuk ki az ablakot. Menjünk ki a szobából és induljunk el lefelé a folyosón. Egy ápoló észrevesz minket és rögtön a nyomunkba ered. Menjünk vissza a szobába, és gyorsan másszunk ki a nyitott ablakon. Várjuk meg, hogy az ápoló is odaérjen az ablakhoz, ő úgysem elég bátor, hogy utánunk másszon.

Kerüljük meg a házat, és forgassuk el a tetőantennát. Ekkor a megfigyelő szobában elmegy a kábel tv adás. A tető másik oldalán levő rácson használjuk a köröm módszert, és másszunk be megint a szellőzőjáratba. Ismét a doktor irodájánál levő szellőzőnél találjuk magunkat. Másszunk le, és megint hagyjuk el az irodát. A virágtartóról lökjük le a virágcserepet, a tartó oszlopot pedig toljuk az ajtó elé. Tegyük még az oszlop tetejére a lexikont is, így az ápoló nem tudja lenyomni a kilincset, tehát foglyul ejtettük.

Szabad az út a lépcsőhöz. Menjünk is le egészen a földszintre és ott balra hátul be az étkezőbe. Az asztalról vegyük fel a mustáros és a ketchupos flakont és hagyjuk el az étkezőt a bal oldali ajtón keresztül. Menjünk be a 122-es ajtón, ahol a szobában éppen egy csoportterápia zajlik. Sajnos regisztráció nélkül nem vehetünk részt rajta, így távoznunk kell.

Irány vissza az étkezőbe és a hátsó ajtón be a konyhába. A falon lóg egy fazékfogó, amit felvehetünk, valamint felvehetjük még a tűzhelyről a kisebb fazekat és a felső fiókból a kést és a villát.

Menjünk vissza a főlépcsőhöz, amin keresztül lejöttünk a földszintre és onnan a bal oldali ajtón keresztül próbáljuk meg elhagyni az épületet. Az őr felfigyel ránk, és bármivel próbálkozunk, mindenképpen riaszt egy ápolót, aki a klinika nappali szobájába vezet minket.

Beszélgessünk el előbb Drogglejug-gal, aki valamilyen sátrat őriz, de nem hajlandó beengedni minket, majd Aluman-nal is. Tőle sok érdekeset megtudunk a sátor lakójáról, illetve a többi kezeltről. Ezután hátul jobbra vegyük szemügyre a telefont. Sajnos hiányzik a telefonkagyló, így használhatatlan.

Menjünk ki a nappaliból a jobb oldali ajtón keresztül és szólítsuk meg Bruce-t, aki éppen a leszakított telefonkagylóval telefonál. Ő egy nagyon elfoglalt üzletember, akinek folyamatosan telefonközelben kell lennie, ezért nem adja nekünk a kagylót.

Hátul a jobb oldali ajtón keresztül a TV szobába jutunk. Egy Professzor Nock nevű fickó néz itt a televízióban egy dinoszauruszos filmet. Ha megpróbálunk átkapcsolni egy másik csatornára, akkor a professzor rögtön ránk förmed, hogy ő végig akarja nézni a műsort. Beszéljünk vele és világosítsuk fel, hogy a dinoszauruszok már rég kihaltak. Ezután már átkapcsolhatjuk a TV-t a tőzsdecsatornára. Edna itt megtanulja a tőzsde két fontos szabályát: venni és eladni. Ez a csatorna egy interaktív csatorna, így meg is tudjuk szólítani. Próbálgathatjuk, hogy mennyit érdemes venni és mennyit eladni. Két vásárlás és egy eladás a tökéletes kombináció a nyereséghez.

Ezután menjünk vissza Bruce-hoz és szólítsuk meg. Mivel tudjuk, hogy három vásárlás már nem lehet nyereséges, ezért addig mondogassuk neki, hogy vásároljon, míg egy új szöveg nem jelenik meg: Nézd csak Bruce, ez egy fiú! Ha ezt is bemondjuk neki, megzavarodik és elveszti a fonalat, (és úgy gondolja, hogy az összes vagyonát is). Ekkor már nincs szüksége a telefonra, és nekünk adja.

Miután megkaptuk a kagylót, siessünk vissza a nappaliba a telefonkészülékhez és helyezzük a helyére a kagylót. A készülék ennek hatására visszaad egy érmét, amit fel tudunk venni. Hagyjuk el a nappalit a bal oldali ajtón keresztül, majd lépjünk be Edna-val a baloldalon levő távolabbi ajtón.

Itt eléggé sötét van, de az ajtó mellett jobbra a kapcsolóval felkapcsolhatjuk a villanyt. Mikor világosság gyúl, kiderül, hogy egy férfimosdóban vagyunk. Ekkor hirtelen elénk ugrik egy másik gondozott, név szerint Petra és meglepetést kiált. A bal oldali asztalról vegyünk magunkhoz a tál babmártást, a Petra mögötti asztalról pedig vegyük fel a chipset. Beszéljünk Petrával. Elárulja, hogy szíve választottjának Peter-nek rendezte a bulit, ami azért egy mosdóban van, mert máshol nem talált megfelelő helyet. Megkér, hogy ne fecsegjük el senkinek, és kifelé menet kapcsoljuk le a villanyt.

Most menjünk be a másik ajtón, amin a tábla van. Itt találjuk a mosodába vezető liftet. Csakhogy az őr eléggé szőrös szívű. Akárhogy győzködjük, nem hajlandó levinni minket. Jegyre lenne szükségünk, amit mindössze három embertől tudunk beszerezni: Aluman-tól, Mr. Frock-tól és Professzor Nock-tól.

Menjünk ki a szobából és be a jobb oldali ajtón. Itt munkálkodik Beeman, a méhecskének öltözött fickó. Az asztaláról csenjük el az ollót, majd beszéljünk vele. Kávéra van szüksége, ha hozunk neki, akkor segít nekünk. Hagyjuk el a szobát a hátsó ajtón keresztül.

Egy bárba érünk, és a pultnál nem másba botlunk, mint Petra kedvesébe. Teljesen le van törve, mániákus depresszióban szenved. Még az sem vigasztalja, hogy Petra meglepetés bulit szervezett neki a WC-ben. Sebaj, majd mi megoldjuk a gondot. Adjuk Peter-nek a babmártást, mire ő se szó, se beszéd elrohan, nyilván a férfimosdóba.

Vegyük fel a neonreklám mellől a koktéllapot és válasszunk magunknak egy koktélt. Egyetlen ital van a lapon, méghozzá a Stinkydrink. Kérjük a csapostól a koktélunkat, helyezzük bele a szívószálat, aztán hörpintsük fel. Edna-nak nagyon nem ízlik az ital, de legalább szereztünk egy üres poharat, egy szívószálat, no meg egy legyet, ami valószínűleg az italunkban úszkált. A hátsó ajtón keresztül hagyjuk el a bárt.

Egy sötét helyre érünk, csak pár lámpácska világít. A földről vegyük fel a kávéspoharat és tegyük a kávéautomata kiadónyílásába. A korábban szerzett érmét pedig dobjuk be a gépbe. Friss kávé töltődik a pohárba, ami gyorsan vegyünk is magunkhoz. Menjünk vissza Beeman-hoz.

Adjuk neki a kávét, megissza és teletölti nekünk a csészét fülzsírral. Tegyük a fülzsírba a legyet és vigyük el Professzor Nock-nak a TV szobába. Adjuk neki, ő ezt dinó DNS-nek nézi, és cserébe nekünk adja a ruhaakasztóját. Tulajdonképpen ez a jegyünk a mosoda liftjéhez.

Menjünk a lifthez és mutassuk meg a „jegyünket” az őrnek. A jegy megfelelő, de mégsem mehetünk a lifttel. Meg kell várnunk a kettes-számú jegytulajdonost, mert csak sorban lehet liftezni. A kettes-számú akasztó Aluman-nál van.

Beszéljünk Aluman-nal. Csak úgy nem adja nekünk az ő akasztóját, de hajlandó elcserélni velünk a hármasra, neki mindegy melyik van nála. Így most már a kettes jegy a mienk, tehát liftezhetünk.

Adjuk a jegyet az őrnek, aki végre hajlandó beengedni minket a liftbe. Ott az egyes számú jegytulajdonossal, Mr. Frock-kal is találkozhatunk. Végre leérünk egy kis szobába, ahonnan balra tudunk távozni egy lezárt folyosóra. Innen a bal oldali első ajtón át egy gumiszobába zárt fickóhoz érünk. Key master-nek nevezi magát. Beszélgessünk el vele egy kicsit. Beavat minket a szökési tervébe, és a segítségünket kéri. Három momentumra hívja fel a figyelmünket:

1, Keressünk egy biztonságos útvonalat kifelé a diliházból.
2, Szerezünk egy másolatot a biztonsági főkulcsokról.
3, Keressünk egy járművet, amivel elhagyhatjuk a területet.

Ha befejeztük a beszélgetést, hagyjuk el a szobát és menjünk át a folyosó szemközti ajtaján Hoti-hoz és Moti-hoz, a sziámi ikerpároz. Velük is beszélgessünk kicsit, majd az ollóval vágjuk szét a pulóverüket. Hiába szabadítottuk meg őket a kötöttségektől, nem hajlandók elhagyni egymást.

Hagyjuk el a szobájukat és menjünk be a jobb hátsó ajtón a liftszobába. Itt nem kell csinálnunk semmit, csak időt hagyunk Hoti-nak és Moti-nak, hogy elhagyják a szobájukat. Ezután menjünk vissza a szobájukba és szórjuk teli az ágyukat chipsszel. Nem szeretik, ha az ágyuk tele van morzsával, így az ágynemű a mosodába fog kerülni.

Most már valóban mehetünk a liftszobába. Használjuk is a liftet és a felbukkanó Mr. Frock-ot spricceljük le ketchuppal. Amikor a lift a következő terembe ér, még a kijárat előtt kattintsunk a földön heverő ruhakupacra. Ez Hoti és Moti szennyese. Ekkor Edna nem liftezget tovább, hanem leugrik a kupacra. Ha nem szórjuk tele az ikrek ágyát előzőleg chipsszel, akkor Edna nem lesz hajlandó leugrani.

Másszunk fel a létrán és hagyjuk el a mosodát. Az alaksorba érkezünk. Menjünk be a jobb oldali zöld ajtón az irattárba. Az ajtó melletti kis iratszekrény tetejéről vegyük fel az iratot. Aha, ez az irat a regisztrációs lap a 122-es terem csoportterápiájához.

Nyissuk ki az iratszekrényt és nézzük meg a betegek kartonjait:

Beeman
- első háziállata: egy fekete póni
- jellemzője: testnevelés órán mindig elsőként választották

Adrian, a nappali királya
- első háziállata: egy piros macska
- jellemzője: testnevelés órán mindig másodikként választották

Drogglejug
- első háziállata: egy zöld kutya
- jellemzője: testnevelés órán mindig harmadikként választották

Peter
- első háziállata: egy kék aranyhal
- jellemzője: testnevelés órán mindig utolsó előttiként választották

Hoti
- első háziállata: egy sárga patkány
- jellemzője: testnevelés órán mindig utolsóként választották

Hagyjuk el az irattárat, és menjünk be a szemközti ajtón a kazánházba. Másszunk le a létrán és kiabáljunk le a lyukba, ami körül elhajlott kanalak hevernek. Egy Almo nevű emberke néz ki a lyukból. Elmondja, hogy szökni próbál, és ezért ás itt alagutat, csak elfogyott az összes kanala.

Menjünk vissza Dr. Marcel irodájába. Fel a lépcsőn, be a konyhába, onnan az étkezőbe, majd a jobb oldali ajtón keresztül a lépcsőkhöz. Fel a legfelső emeletre és itt be a doki irodájába. A késsel feszítsük fel a kispolc fiókját és vegyük fel az öreg kulcsot. Kérdés, hogy a sok zárt ajtó közül mit nyit a kulcs. Nos elárulom. Két emelettel lejjebb a balra levő zárt ajtó nyitja került most hozzánk.

Az ajtó mögött egy oltárt találunk, felette a doktor fiának, Alfred-nak a képével. Itt van a fiú minden játéka és még a házi feladatos könyve is. Nézzük meg a könyvet Edna-val. Furcsa, valamiért Edna apukájának aláírása van Alfred könyvében. Edna szeretné kideríteni, hogy mi is történt pontosan, ezért használjuk Harvey-t a könyvön. Megint egy Tempomorph következik. Edna visszakerül a gyerekkorába, egy matematika órára Alfred-dal.

Harvey-val menjünk az ablakhoz és vegyünk fel a leltárba három dolgot, amit kinn látunk. Mindhármat mutassuk meg szépen sorban Edna-nak, aki mindegyiknél felsóhajt és cseveg pár szót Harvey-val. Alfred mindegyik ilyen esetnél rögtön árulkodik a tanárnak, hogy Edna beszél, és ettől ő nem tud a feladatára koncentrálni. Alfred árulkodásának köszönhetően a harmadik eset után a tanár Edna-t a szekrénybe zárja.

Harvey-val másszunk fel a szekrényre a lyukhoz, és vegyük fel a kabát zsebében levő levelet a leltárba. Adjuk a levelet Edna-nak, aki sajnos a sötét miatt nem tudja elolvasni. Harvey-val most vegyük fel a szekrényen levő lyukat a leltárba. Ennek segítségével hívjuk fel Edna figyelmét, hogy a lyukon keresztül kiadhatja a levelet Harvey-nak, és ő majd elolvassa. A levelet Dr. Marcel írta a tanárnak, amiben megkéri őt, hogy hozza Edna-t hátrányos helyzetbe Alfred-dal szemben. Edna valószínűleg ezért kapja azt a sok büntetést.

Edna-nak valahogy ki kellene jutni a szekrényből. Harvey-val vegyük fel a leltárba a tanárt, és mutassuk meg Edna-nak. Ekkor ő elkiáltja magát, a tanár kiengedi a szekrényből, és visszaülhet a helyére. Harvey-val adjuk Edna kezébe a táskájából kikandikáló papír cetlit, amit az apukája írt. A két barát elhatározza, hogy Edna apjának nevében írnak egy levelet a tanárnak. Az aláírás adott a cetliről, csak a levelet kell megfogalmazni.

Ekkor hirtelen véget ér a látomás, és Edna visszakerül a jelenbe. Hagyjuk el a szobát és menjünk egy emelettel feljebb, be a megfigyelő szobába. Beszélgessünk el az őrrel. Kiderül, hogy ő a főkulcs őrzője, valamint az is, hogy nagyon sok vizet ivott meg mostanában, és eléggé vécéznie kellene. Bárhogy is erőltetjük a vizes témákról való beszélgetést, a fickó kibírja pisilés nélkül. Eddig a kábel TV-t nézte, de mivel mi elfordítottuk az antennát, így kénytelen a monitorokat figyelni.

Edna-nak fantasztikus ötlete támad. Úgy fogja az épület lámpáit kapcsolgatni, hogy arról mindig a pisilés jusson eszébe az őrnek, ha a monitorokra néz.

Hagyjuk az őrt kicsit magára, és inkább menjünk be a folyosó végén a konyhába. Nyissuk ki a felső polcot és vegyük fel a kukoricapelyhet. Használjuk a pehely dobozát, mire Edna elkezdi nassolni. Hirtelen egy ajándékot talál benne, egy rendőrségi jelvényt.

A lépcsőt használva menjünk le megint a földszintre, és mint már korábban, most is próbáljuk meg elhagyni az épületet. Az őr megint riasztja az ápolót, aki megint bedug minket a nappaliba. Semmi gond, pontosan ez volt a célunk. Mutassuk meg a jelvényt Drogglejug-nak, akit annyira lenyűgöz, hogy most hajlandó beengedni a sátorba.

A sátor lakója Adrian, a nappali királya. Szinte kérdezni sincs időnk, rögtön nekünk ront egy igazán fontos kérdéssel, amire a választ tőlünk várja: Fej vagy írás? Nos, bármit felelünk, nem nyerhetünk a játékban, pedig a nyeremény az az arany medál lenne, ami Adrian nyakában lóg. Ha már kétszer játszottunk, feltehetjük neki a kérdést, hogy miért ő nyer mindig. Erre ő beavat minket az élet nagy dolgaiba, és az ő tapasztalataiba. Ha mindezzel megvagyunk, lépjünk ki a sátorból.

Szólítsuk meg Aluman-t és kérjünk tőle segítséget, hogyan tudnánk megverni Adrian-t a fej vagy írás játékban. Aluman a sokkterápiát javasolja nekünk, mert azzal néhány dolgot előre meg tudnánk látni, így azt is látnánk, hogy mi lesz a játék kimenetele.

Bal oldali ajtón hagyjuk el a nappalit, majd a jobb oldali ajtón menjünk be a méhecskekosztümös fickó szobájába, onnan pedig hátra a bárba. Kapcsoljuk fel a villanyt (fontos lépés, ne hagyjuk ki). Használjuk a Harvey 2: Aláírás hamisítás jelet az itallapon, mire Edna megtanulja a csapos írását. Ezután az írást használjuk az itallapon. Ekkor Edna-val bármilyen italt ráírhatunk a lapra, ami a listában megjelenik. Ezután mutassuk meg az itallapot a csaposnak. Meglepődik, hogy ilyen italra ő nem emlékszik, de ha rajta van az itallapon, akkor beszerzi a hozzávalókat. Amíg ő az itallal pepecsel, hátul az ajtó mellett levő hordóból vegyük fel az ásót.

Menjünk a liftszobába és liftezzünk egyet. A kis szobába, ahova megérkezünk, kapcsoljuk le a villanyt (ha ég). Menjünk ki a folyosóra, majd a bal első ajtón be, ahhoz a gondozotthoz, aki megosztotta velünk a szökési tervét. Nála kapcsoljuk fel a villanyt. Ezután menjünk át a folyosón, be a jobb első ajtón a WC-be. Itt is kapcsoljuk fel a villanyt. Miközben ezt csináljuk, a kép hirtelen a megfigyelő szobában levő őrre vált, akinek a szeme előtt a monitorok fényéből hirtelen kirajzolódik a WC felirat. Mint a puskagolyó, úgy lő ki a mellékhelyiség irányába. Edna terve bevált, a megfigyelő szoba üresen áll. (Ha játék közben véletlenül felkapcsoltunk vagy lekapcsoltunk néhány villanyt, akkor sincsen semmi gond. Minden villanynak égnie kell, kivéve a TV szobáét, ahol a dinós fickó van és a kis liftszobáét, ahol nincs őr).

Irány a liftszoba. Megint liftezünk, de most valami más, nem utazik velünk Mr. Frock. Ugyanott ugorjunk le megint, ahol korább már egyszer tettük a mosatlanra. Aha, itt járt Mr. Frock, legalábbis a dolgait éppen itt mossa. És itt felejtette az egyes számú akasztóját, amit mi szépen el is csenünk. Másszunk fel a létrán és menjünk le a kazánházba Almo-hoz.

Másszunk le a létrán a lyukhoz és használjuk az ásót rajta. Almo kinéz, és szívesen elfogadja az ásót.

Ha ezzel megvagyunk, másszunk vissza a létrán, és a lépcsőn menjünk fel a konyhába. A konyhából az étkezőbe, majd a jobb oldali ajtón keresztül a lépcsőházban. Innen pedig fel a harmadik emeletre a megfigyelő szobába. Az őr természetesen nincs ott, de sajnos a kulcs sincsen, azt is magával vitte. Akkor tehát utána kell mennünk a folyosó végi WC-re és valahogy megszereznünk a kulcsot.

Előbb azonban még menjünk vissza Almo-hoz a kazánházba, és a lyuk melletti kis agyagos földkupacot vegyük fel.

Ezután visszamehetünk a harmadik emeletre, a WC-be. Ó igen, az őr ott ücsörög az egyik kabinban. Sajnos nem tudjuk elvenni a kulcsát, pedig ott hever a földön, de ha a földet berakjuk a csap alá, akkor a tiszta agyagba belenyomhatjuk a kulcsot és így legalább a kulcs formája meg lesz.

Menjünk fel a legfelső emeletre Dr. Marcel irodájába és használjuk a Harvey 2: Aláírás hamisítás jelet a doki falon lógó diplomáján. Kis idő múlva Edna már tökéletesen tudja utánozni a doktor aláírását. Használjuk az aláírást a korábban megszerzett regisztrációs lapon. Így már hivatalosan is részt vehetünk a csoportterápián.

Menjünk le az étkezőbe, és bal ajtón keresztül megközelíthetjük a 122-es szobát, ahol a terápia folyik. A terapeuta elkéri a regisztrációs lapunkat, és helyet foglalhatunk a csoportban. Mindenkinek mesélni kell magáról valamit. Először inkább hallgassuk meg hogy megy ez, és mi csak utána beszéljünk. Ha ránk kerül a sor, akkor Adrian adatait mondjuk be.

1, Adrian vagyok, a nappali királya.
2, Testnevelés órán mindig másodikként választottak.

A harmadik kérdésnél a terapeuta trükközni próbál. Azt kérdezi, hogy milyen színű volt az első háziállatunk, ami egy kutya volt. Az irattári iratokból tudjuk, hogy Adrian-nak nem kutyája volt, hanem macskája. A kutya Drogglejug-é volt és zöld volt a színe. Így a válaszok közül mi is a zöldet válasszuk. A terapeuta felfigyel a képességünkre, amit szerinte nem kell szégyellni, hanem fel kell erősíteni. Gyógyíthatónak minősíti Edna-t és elengedi. Ezek szerint ezekkel a kérdésekkel Adrian-t is ilyen könnyen meg lehetne gyógyítani? Majd meglátjuk.

Menjünk vissza a nappaliba Aluman-hoz (vagy megint megpróbáljuk elhagyni az épületet és úgy kerülünk vissza a nappaliba, vagy a liftet használjuk, hogy visszajussunk) és adjuk neki az egyes számú akasztót, hogy mindketten fel tudjunk menni az emeletre a sokkoló szobába. Később ott találkozunk.

Menjünk le a kazánházba és nyissuk ki a kazán kis rácsos ajtaját. Helyezzük a lángokba az agyagformát, ami így kiég és megkeményedik. A lángokból a fazékfogóval tudjuk kivenni a formát.

Siessünk fel a második emeletre, be a jobb oldali ajtón, amin egy villámjel van. Ez a sokkoló szoba, és Aluman már ott vár minket. Reméljük, az eljárás után valóban meg tudjuk nyerni a fej vagy írás játékot. Ha végeztünk a terápiával, menjünk is vissza a nappaliba.

Ha visszaértünk, menjünk egyenesen Adrian sátrába és kérjünk egy új játékot. Persze rögtön elsőre sikerül megnyernünk. Adrian természetesen nagyon meglepődik, de a medált nem adja. Azt mondja, joga van egy visszavágóhoz, amit mindig meg is nyer. Ezután tegyük fel neki a csoportterápián elhangzó kérdéseket, a sportkérdéssel kezdve. A kérdezősködés közepette Adrian is egy kérdéssel támad nekünk. Az ő kérdése az, hogy milyen színű volt a háziállata, amire a piros a helyes válasz. Ha végeztünk, kérjünk egy új játékot Adrian-tól, amit szintén megint megnyerünk. Ezután Adrian kéri a visszavágót, amit elveszít. Az aranymedált így kénytelen nekünk adni.

Menjünk a kazánházba. Rakjuk a medált a fazékba és így be a kazánba. A medál felolvad a fazékban, amit a fazékfogóval vehetünk ki. Öntsük a folyékony fémet a kulcsformába, majd menjünk a harmadik emeleti konyhába. Nyissuk meg a csapot és rakjuk alá a formát, hogy a fém megszilárduljon. Ezután használjuk az ollót a formán, és lám, máris megvan a főkulcs.

A kulcs az összes lelakatolt ajtót nyitja, így gyorsan menjünk a hátsó ajtóhoz és hagyjuk el az épületet (a hátsó ajtó a földszinten jobbra van, vagy a kazánháztól felfelé a lépcsőn, esetleg a földszinti konyhán keresztül). Közben megérkezik a Dr. Marcel, és tudomást szerez Edna szökéséről.

Menjünk a garázsba, és vegyük fel a kábeleket és a csavarkulcsot. A kisteherautó ajtaja zárva van, de az ablak kissé le van húzva. Használjuk rajta a ruhaakasztót, így Edna felhúzza a pöcköt és az ajtó már nyitható is. Ezután menjünk a doktor autójához, és a csavarkulccsal szedjük le a pótkereket.

Közben eljött az ebédidő, mindenkit az ebédlőbe rendelnek, a lift nem működik, és a sofőr is ott strázsál a lépcsőnél. Csak egy megoldás van, hogy tovább tudjunk menni. Fogjuk a kalapácsot (vagy a kést, villát, széklábat), és verjünk rá egyet a doktor limuzinjára. Megszólal a riasztó, a sofőr elhagyja az őrhelyét, mi pedig felmehetünk a lépcsőn.

A második emeletre menjünk, és ott a másik folyosón be a baloldali első ajtón. A főkulccsal nyissuk ki a cellát, és beszéljünk a Key Master-rel. Ezután induljunk lefelé a lépcsőn. Ha a sofőr megint ott áll, akkor irány a harmadik emeleti konyha.

Nyissuk ki az ablakot, aztán használjuk a rágógumi automatát. Edna megrágja kicsit a rágót, aztán kiköpi az ablakon keresztül, ami éppen a limuzinra pottyan, és megint beindul a riasztó, mi pedig kisétálhatunk hátul a garázshoz.

A Key Master már ott vár minket a kocsiban, és elmondja, hogy energia kéne az akkumulátoroknak, no meg egy bal hátsó kerék sem ártana, valamint az őrt is ártalmatlanítani kellene.

Menjünk be a földszinti konyhába, és bújjunk be az ételszállító kocsiba. Ha benn vagyunk az ebédlőben, beszéljünk Hoti-val és Moti-val. Benne vannak a szökésben. Ezután a villával bökjük meg a méhecskefickó lábát. Felugrik, és a mokkapudingja is a levegőbe repül, de semmi hatása nincs. Menjünk vissza a konyhába, és a falon levő névre szóló menüket cseréljük fel. Adrian ételét cseréljük ki a méhecskefickóéra, így a méhecskének adjuk a krumplit. Ezután cseréljük ki Hoti és Moti, valamint Prof. Nock ételét. Ha most megszúrjuk a méhecskefickó lábát, az étele fejbe találja Adrian-t, aki kajacsatát robbant ki.

A csata közepette Hoti és Moti kiszöknek, és már ott várnak minket a garázsban. Adjuk nekik a pótkereket, és ők fel is szerelik a kocsira.

Ezután menjünk fel egy emeletet, és be a TV szobába. Ott ücsörög Aluman, és a képernyőt tapogatja. Beszéljünk vele. Ő is benne van a szökésben, hajlandó segíteni. Mikor kimegy a szobából, nézzük meg a TV képernyőjét. Jegyezzük meg ezt a képet, mert később még hasznunkra válik.

Menjünk vissza a garázsba, de Aluman-nak nyoma sincs. Beszéljünk a többiekkel. Elmondják, hogy Aluman a ház mögött a padon meditál. Menjünk Aluman-hoz, és beszéljünk vele. Segíteni tud, csak pozitív energiára van szüksége.

Nézzünk a homokos talajra, és rakjuk le úgy a köveket, ahogy a TV képernyőn láttuk. Ezután menjünk a kertbe, jobbra a nagy fához. A kerítés tövében találunk egy gereblyét. Használjuk a gereblyét a homokos részen. Kész is van, Aluman most már megkapja a pozitív energiákat. Beszéljünk vele. Azt mondja, menjünk a garázsba, mire odaérünk, ő is ott lesz. És valóban. Adjuk neki az elektromos kábelt. Megszereli az elektromos rendszert. Az autó menetre kész, már csak a kaput kéne kinyitni.

Menjünk a főkapuhoz, és be az ajtón. Mielőtt teljesen felmennénk a toronyba, nyissuk ki a szekrény ajtaját, ezután mehetünk felfelé. Az őr ránk szól, és utánunk ered. Ekkor mi bújjunk el a szekrényben. Mikor az őr kimegy az ajtón, gyorsan osonjunk fel a kezelőpulthoz, és nyomjuk meg a gombot, valamint az ollóval vágjuk el az alul kilógó kábelt. Mire az őrök észbe kapnak, már felbőg a szépen felújított autónk motorja. Csakhogy Edna-ék trükkösebbek ennél, és míg az őrök a garázsban szöszmötölnek, addig elkötik a doktor limuzinját. Sajnos nem sokáig jutnak vele, egy tó megállítja őket.

Nyissuk ki a csomagtartót, és vegyük ki a vontatókötelet. Induljunk felfelé, fel az országútra, majd jobbra, míg egy mentőautóhoz nem érünk, ami mellett az ápoló éppen könnyít magán. Gyorsan másszunk be a hátsó ajtón a kocsiba. Üljünk a vezetőülésre, kuplungoljunk (baloldali pedál), tegyük az autót sebességbe, majd oldjuk fel a kéziféket. A kocsi szépen elgurul az útból, az ápoló pedig lélekszakadva rohan utána.

Ezután akasszuk a vontatókötelet a híd korlátjára, majd menjünk vissza a balesetünk helyszínére. Innen jobbra induljunk tovább, míg a folyóhoz nem érünk. A kötél már ott lóg, és egy könnyed mozdulattal átlendülhetünk a túloldalra. Ha tovább megyünk, egy rozsdás temetőkapu állja utunkat.

Menjünk vissza Hoti-hoz és Moti-hoz, üljünk vissza a limuzinba, és játszunk velük egy kis játékot. Moti kezében négy kártya van, és nekünk háromszor el kell találnunk a kör ászt. Ha csak találomra kiválasztunk egy lapot, akkor soha nem nyerünk, de ha egyszer rákattintunk mindegyikre, és közben figyeljük Hoti szemmozgását, akkor már könnyedén kideríthető, melyik a helyes lap. Hoti ugyanis mindig körbe-körbe tekintget a megfelelő kártyánál. Három egymás utáni alkalommal való győzelem után semmi egyebet nem kapunk, minthogy a karosszéria megráz egy cseppet.

Ezután menjünk vissza az útra, és onnan fel a dombra a lépcsőn. Aluman ott gyűjti az univerzum energiáit. Beszéljünk vele. Neki van egy flakon antioxidánssa, de nem hajlandó odaadni nekünk. Érintsük meg Alut, ekkor átadjuk neki azt a statikus elektromosságot, ami a kocsiban megrázott minket. Annyira felpörgeti a fickót, hogy szó nélkül vihetjük a cuccot. Ezzel ki tudjuk nyitni a kaput, és bemehetünk a temetőbe.

Innen vegyük az irányt a templomba, azon belül pedig jobbra, be a lelkész szobájába. Alig beszélünk vele pár szót, megszólal az orgona, és ő kirohan megnézni mi volt az. Míg kinn van, nézzük meg az ajtó melletti könyvet. Megmutatja, hogy a gitár egyes húrjai melyik billentyűnek felelnek meg az orgonán. Vegyük fel a fejhallgatót és az erősítőt gitárostól, majd menjünk az oltárhoz.

Menjünk hátra, fel a lépcsőn az orgonához. Az orgonán van egy kis ajtó, amit nyissunk ki, majd tegyük bele a fejhallgatót. Edna ekkor a fejrészt beleteszi, a dugós részt pedig a magnóba dugja. Másszunk fel a létrán. A gumiszobás fickó éppen ott ücsörög a korláton, gondolom ugrásra készen, mellette pedig a felakasztott pap lóg lefele. Másszunk fel a másik létrán a harangtoronyba, és a kalapáccsal kongassuk meg. A zaj nagyon zavarja a Key Master-t.

Menjünk le az oltárhoz és kapcsoljuk be a gitárt, hogy kigyulladjon rajta a piros fény. Ezután menjünk az orgonához és kapcsoljuk fel rajta a piros kapcsolót. Nyomjuk meg az alsó B hangot. Ekkor az orgonasípba helyezett fejhallgató felrepül egy emeletet, éppen a Key Master mellé. Ezután játsszuk végig az összes hangot, amit a pap könyvében olvastunk (E, G, A, B, D). A fickót nagyon zavarják a hangok, mert a gitár felerősíti azokat. Hagyjuk az orgonát és menjünk fel a férfihez, ellenőrizzük, hogy a fejére tette-e a fejhallgatót. Ha igen, menjünk fel a harangtoronyba és kongassuk meg ismét a harangot. Sikítást hallunk, rohanjunk le a földszintre. A Key Master véget vetett az életének.

Edna elveszi tőle a kulcsot és végre elhagyhatjuk a templomot. Hazaértünk. Az otthonunk környéke elég romosan néz ki. Edna visszaemlékezik, hogy valamelyik kerti törpe alatt el van rejtve egy pót lakáskulcs. Verjük szét az összes törpét a kalapáccsal, természetesen az utolsó alatt lesz a kulcs. Mivel a törpe agyagból volt, vegyünk fel néhány agyagdarabot. Örülni azonban még korai, mivel a kulcs sajnos beletörik a zárba.

Menjünk hátra, a ház mögé a fészerbe. Vegyük fel a harapófogót és az ásót. Ezután vissza a főbejárathoz és a fogóval szedjük ki a kulcs törött darabjait a zárból. Ha megvan, menjünk hátra a pincéhez.

Az agyagdarabokat nedvesítsük meg az esővízfelfogó hordóban. Ezután az ásóval távolítsuk el a gazt az ablak alól. Egy másik, kisebb ablak bukkan elő, amit szintén az ásóval feszítsünk meg, hogy kinyíljon. A pincéből menjünk fel a lépcsőn, át a konyhán a nappaliba, majd fel az emeletre. Be a bal oldali dolgozószobába és az asztalról vegyük fel az öngyújtót.

Menjünk jobbra, de a következő ajtó zárva van. Menjünk vissza a pincébe és az öngyújtóval gyújtsuk be a kemencébe. Ezután a törött kulcsot nyomjuk az agyagba, majd a formát égessük ki a kazánban. A formát a fazékfogóval tudjuk kivenni a kazánból. Most tegyük a főkulcsot a fazékba és aztán a tűzbe. A kulcs felolvad, és az anyagából kiönthetjük a másik kulcsot. Már csak le kellene hűteni. Csakhogy a házban egyik csapból sem folyik a víz. Sebaj, menjünk fel az emeletre, a fürdőszobába és hűtsük le a formát a fürdőkádban levő trutyiban. A kész kulcsot az ollóval szedhetjük ki a formából.

Ezután menjünk jobbra, a zárt ajtóhoz és nyissuk ki a kulccsal. Nahát, ez bizony Edna szobája. Meg kéne keresni a régi naplót, de sajnos Edna nem tudja hol van. Harvey ezért elrepít minket egy utolsó visszatekintésre Edna gyerekkorába. A naplóból kiderül, hogy ma van az a nap, amikor állítólag Edna apukája megölte Alfred-ot. Most végre megtudhatjuk, hogy ki a valódi tettes.

Edna-val nyissuk ki az ablakot, majd váltsunk Harvey-ra. Másszunk ki vele az ablakon keresztül a tetőre. Vegyük fel a leltárba a harkályt és a másik ablakon keresztül Alfred-et. Ezután menjünk vissza Edna-hoz és számoljunk be neki, hogy mit láttunk. Váltsunk vissza Edna-ra, akinek fantasztikus ötlete támad. Kopogjunk az ajtón, aztán gyorsan bújjunk el a szekrényben. A kopogásra Alfred majd betoppan, és rögtön a nyitott ablakhoz siet, hogy megnézze ott szökünk-e ki. Ekkor mi előbújunk a szekrényből, kiosonunk az ajtón és Alfred-ra zárjuk.

Harvey lemegy a földszintre és ott néz körül, Edna pedig fenn marad. Menjünk Harvey-val a konyhába. De jajj, szörnyű látvány fogad minket. Mattis éppen egy gyerekből főz levest. Harvey gyorsan Edna-ért kiált, de mire ő odaér, a konyhában nincs semmi szokatlan.

Menjünk le a pincébe, ahol a második csapás éri Harvey-t. Mattis egy kislányt gyömöszöl be éppen a kazánba. Megint Edna-ért kiált, de mire odaér a lány, megint nyoma sincs a szörnyűségnek.

Ezután nézzünk ki Harvey-val a kisablakon. Mattis éppen szétfűrészel egy fiút. Edna természetesen most sem lát semmit.

Végül Harvey a verandán látja a legdurvább dolgot. Mattis az ördöggel cimborál. Edna, mikor odaér, csak azt látja, hogy az apukája és Dr. Marcel éppen az ő állapotáról beszélgetnek. Kihallgatja őket, és megtudja, hogy a doktor úgy gondolja, neki személyiségfejlesztő kezelésre van szüksége, mert tiszteletlen és engedetlen, valamint mert egy játéknyúl a legjobb barátja. Közben Mattis visszazavarja Edna-t a szobájába.

Mikor a lány kinyitja az ajtót, Alfred hirtelen kiugrik és elkapja Harvey-t, szét akarja tépni. Ugyanis míg be volt zárva, elolvasta Edna naplóját, és rájött, hogy a lány utálja. Edna ezt nem hajlandó hagyni és Harvey biztatására lelöki Alfred-et a lépcsőn. Nos kiderült a titok, valójában nem Edna apja, hanem maga Edna a gyilkos.

Visszatérünk a jelenbe, ahol megjelenik a doktor is, és folytatja a történetet. Kiderül, hogy Mattis magára vállalta a felelősséget csak hogy a lánya ne kerüljön bajba. Cserébe, hogy a doktor hallgasson a történtekről, Edna-t a doktor kezelése alá vetette. Megpróbálta kitörölni Edna agyából az őrültséget, hogy tiszta lappal új életet kezdhessen. A doktor szerint minden bajnak az okozója Harvey, a plüssnyúl. Ha ő nem lenne, akkor nincs aki visszahúzza Edna-t a múltjába. Harvey ezzel nem ért egyet. Újabb gyilkosságra biztatja Edna-t. Két választásunk van: Vagy hiszünk a doktornak, és akkor előkerül egy olló, no meg Harvey, és új életet kapunk, vagy Harvey-nak hiszünk, és akkor előkerül a kalapács, no meg Dr. Marcel, és mindennek vége.

Ha a jó döntést hozzuk meg…

Edna visszament az intézetbe, és karakter korrekciónak vetette alá magát.
Az új neve: Alfredine
Kedvenc elfoglaltsága: mosogatás és iratok rendezése.

Doctor Marcel feladta a karrierjét, vett magának egy lakóhajót és ő lett a legidősebb olimpikon, aki aranyat nyert a professzionális halászat történetében.

Hoti nem ment vissza az intézetbe. Profi bankrabló lett. Miután véletlenül lelőtt egy banki pénztárost, megadta magát a hatóságoknak.

Aluman-t végül villámcsapás érte és energiává alakult.

Ha rosszul döntünk…

Edna nem ment vissza az intézetbe. A rendőrség heteken keresztül kutatott a zavart lány után. A keresést félbehagyták, miután egy kitömött kék nyúl maradványait találták meg a tengerben.

A Key Master szintén soha nem került elő.

Moti egyedül ment vissza az intézetbe. Miután két hetet Hoti nélkül töltött, kiderült, hogy szellemileg teljesen ép, és elengedték.
Örömmel elfogadott egy bankpénztárosi állást. A második napján lelőtték egy rablás során.

Bleb (a megfigyelő szobai őr) útban vissza az intézetbe késztetést érzett, hogy elmenjen WC-re. A pihenőhelyen találkozott élete szerelmével és megszökött vele.