Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

The Hand of Glory

The Hand of Glory | Játékadatlap
Megjelenés:
2020. jún. 9.
Fejlesztő:
Madit Entertainment
Kiadó:
Madit Entertainment
Műfaj:
Játékmenet:
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

7,5

Értékelés beküldése a The Hand of Glory című játékhoz

A The Hand of Glory című játék egy sorozat darabja, amely a következő részekből áll:

Leírás

Egy veszélyes sorozatgyilkos utáni hajsza olyan mélységbe taszítja Lazarus Bundy nyomozó karrierjét, amelyből látszólag nincs kiút. Kétségbeesett  visszatérési kísérleteként Lazarus úgy dönt, hogy titokban nyomozni kezd Kathrin Mulzberg, a város egyik legbefolyásosabb családjának fiatal leszármazottjának eltűnési ügyében.


Miami napsütötte partjaitól a zöldellő, buja olasz dombokat bejárva minden rendelkezésére álló eszközt be kell vetnie, hogy kiderítse az emberrablás mögötti igazságot.

Játékhoz kapcsolódó cikkek

Cikkek

Szöveges értékelések tőlünk és tőletek

Értékelések

Princze

Princze

Dicső kéz

Hozzáadva:

7,5

10-ből 7.5

Ha a külcsín alapján dönteném el egy játékról, hogy tetszik-e vagy sem, akkor ez biztos kimarad a szórásból. Félreértés ne essék, nagyon szeretem a rajzolt point-and-click játékokat, de ez a grafikai stílus nekem nem bejövős – mesékben sem szeretem. Helyenként elnagyolt, néha furák az arányok mondjuk egyes tárgyak, testrészek stb. között, nem is tűnik annyira egységesnek, például pár szereplő részletesebb – elég csak a két főhősre nézni, Lazarus elnagyoltabb, Alice ezzel szemben kidolgozottabb megjelenést kapott… A nyitó animáció kb. olyan, mintha Painttel hányták volna össze (egy rövid snitt, ahogy Lazarus a helyszínre teker), ott el is gondolkodtam, hogy akarom-e ezt. De amint elkezdett telefonon beszólogatni főhősünk a főnökének, tudtam, hogy ez az én játékom lesz :)


A készítők úgy írják körül a játékot, mint amit a Broken Sword és Gabriel Knight inspirált, és ebben van is valami. Misztikus, de ugyanakkor bohókás is. Óhatatlanul is az egy évvel korábbi Gibbous jut eszembe róla a komoly és komolytalan témák vegyítése kapcsán, azzal a különbséggel, hogy itt jobban találták el az arányokat a különböző hangulati részek között, vagy csak simán jobban működnek a poénok nagy általánosságban. A fejtörők itt is jól sikerültek, külön tetszik, hogy az interaktív háttereknek szerepük is lehet a továbbjutásban.


A történet két fő részből áll (külön is jelent meg, de miután a Broken Sword V-nél hónapokat vártam a sztori végére, csak akkor voltam hajlandó nekikezdeni, miután a teljes játék elérhető volt), nekem spec. az eleje ment kicsit nyögvenyelősebben, de sikerült mindent megoldani segítség nélkül. Viszont voltak hosszú elakadások, vagyis számomra tökéletes volt a nehézsége. A sztorinak amúgy szerintem inkább az eleje érdekes, a végére kicsit elfárad. A szinkron amúgy nagyon jó, még a kisebb szerepek is rendben vannak, egyedül a könyvtáros csaj hangfelvétele fura technikailag, mintha valami zajszűrő lenne rajta.


Van néhány jelenet, ahol meg is lehet halni, persze, hibázás esetén rögtön újrajátszhatjuk az adott részt. Volt, amikor ez idegesített, de itt jót tett néha egy kis adrenalin löket. Amúgy forradalmi dolgokra ne számítsunk, klisé is akad bőven, de a műfaj rajongói mindenképp tegyenek vele próbát. Alice esetén ugyan próbáltak újítani a testbeszéd kiolvasásával, de nem ez a része lesz a játéknak, amire emlékezni fogunk.

Egyetértek (0) Nem értek egyet (0)