A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 2020. június 9. (4 éve 4 hónapja)
Műfaj: Krimi, Humoros, Rejtélyes
Játékmenet: Hagyományos kaland
Grafikai stílus: Kézzel rajzolt
Nézet: 2D külső-nézetes
Irányítás: Point & click
Egy veszélyes sorozatgyilkos utáni hajsza olyan mélységbe taszítja Lazarus Bundy nyomozó karrierjét, amelyből látszólag nincs kiút. Kétségbeesett visszatérési kísérleteként Lazarus úgy dönt, hogy titokban nyomozni kezd Kathrin Mulzberg, a város egyik legbefolyásosabb családjának fiatal leszármazottjának eltűnési ügyében.
Miami napsütötte partjaitól a zöldellő, buja olasz dombokat bejárva minden rendelkezésére álló eszközt be kell vetnie, hogy kiderítse az emberrablás mögötti igazságot.
Magyarítás: A játékhoz egyelőre nem készült magyar fordítás.
Kapcsolódó játékok: Roots in the Sky: The Hand of Glory 2
Összes értékelése: 37
Ha a külcsín alapján dönteném el egy játékról, hogy tetszik-e vagy sem, akkor ez biztos kimarad a szórásból. Félreértés ne essék, nagyon szeretem a rajzolt point-and-click játékokat, de ez a grafikai stílus nekem nem bejövős – mesékben sem szeretem. Helyenként elnagyolt, néha furák az arányok mondjuk egyes tárgyak, testrészek stb. között, nem is tűnik annyira egységesnek, például pár szereplő részletesebb – elég csak a két főhősre nézni, Lazarus elnagyoltabb, Alice ezzel szemben kidolgozottabb megjelenést kapott… A nyitó animáció kb. olyan, mintha Painttel hányták volna össze (egy rövid snitt, ahogy Lazarus a helyszínre teker), ott el is gondolkodtam, hogy akarom-e ezt. De amint elkezdett telefonon beszólogatni főhősünk a főnökének, tudtam, hogy ez az én játékom lesz :)
A készítők úgy írják körül a játékot, mint amit a Broken Sword és Gabriel Knight inspirált, és ebben van is valami. Misztikus, de ugyanakkor bohókás is. Óhatatlanul is az egy évvel korábbi Gibbous jut eszembe róla a komoly és komolytalan témák vegyítése kapcsán, azzal a különbséggel, hogy itt jobban találták el az arányokat a különböző hangulati részek között, vagy csak simán jobban működnek a poénok nagy általánosságban. A fejtörők itt is jól sikerültek, külön tetszik, hogy az interaktív háttereknek szerepük is lehet a továbbjutásban.
A történet két fő részből áll (külön is jelent meg, de miután a Broken Sword V-nél hónapokat vártam a sztori végére, csak akkor voltam hajlandó nekikezdeni, miután a teljes játék elérhető volt), nekem spec. az eleje ment kicsit nyögvenyelősebben, de sikerült mindent megoldani segítség nélkül. Viszont voltak hosszú elakadások, vagyis számomra tökéletes volt a nehézsége. A sztorinak amúgy szerintem inkább az eleje érdekes, a végére kicsit elfárad. A szinkron amúgy nagyon jó, még a kisebb szerepek is rendben vannak, egyedül a könyvtáros csaj hangfelvétele fura technikailag, mintha valami zajszűrő lenne rajta.
Van néhány jelenet, ahol meg is lehet halni, persze, hibázás esetén rögtön újrajátszhatjuk az adott részt. Volt, amikor ez idegesített, de itt jót tett néha egy kis adrenalin löket. Amúgy forradalmi dolgokra ne számítsunk, klisé is akad bőven, de a műfaj rajongói mindenképp tegyenek vele próbát. Alice esetén ugyan próbáltak újítani a testbeszéd kiolvasásával, de nem ez a része lesz a játéknak, amire emlékezni fogunk.
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Miközben tűkön ülve várjuk, hogy legalább egy megjelenési dátumot kapjon a Roots in the Sky, a Madit Entertainment felfedett egy új helyszínt, a Bimala-házat. Á...