Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

NiBiRu: Age of Secrets

NiBiRu: Age of Secrets | Játékadatlap
Megjelenés:
2005. márc. 11.
Fejlesztő:
Future Games
Kiadó:
The Adventure Company
Műfaj:
Játékmenet:
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz létezik magyarítás. Innen tudod letölteni.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

N

Értékelés beküldése a NiBiRu: Age of Secrets című játékhoz

Leírás

A NiBiRu a fejlesztők 1998-as Posel Bohů című játékának frissített változata. Lényegében egy remake, amely modernizált grafikát, zenét és fejtörőket tartalmaz, de a történet változatlan maradt az eredetihez képest.

Történet
Hatvan évvel a nácik legyőzése után építőmunkások egy régi német alagútrendszerre bukkannak Prágától nyugatra. Martin Holan, egy fiatal régész, engedélyt kap arra, hogy belépjen és megvizsgálja az ott talált tartalmakat. Az alagutak mélyén olyan információkat talál, amelyek egy ismeretlen bolygóra, a Naprendszerünkben található NiBiRu-ra vonatkoznak. Megtudja, hogy a nácik egy zseniális tudóst alkalmaztak a háború alatt, hogy felhasználják NiBiRu titkait, de a háború vége megakadályozta terveik megvalósítását. Most Martinnak kell feltárnia mindazt, amit felfedeztek, és kiderítenie, milyen következményei lehetnek ezeknek napjainkban.
A történet során Martinnal érdekes helyszínekre juthatunk el, például a prágai bányászati területre és annak földalatti járataiba, Párizsba, valamint egy mexikói kisvárosba, amely közelében maja romok találhatók.

Játékmenet
A játékosok külső nézetből irányítják Martint. Az irányítás teljes mértékben egérvezérelt, point-and-click stílusban, ahol a bal és jobb egérgombok használata egyaránt szükséges. Az eszköztár a képernyő alján jelenik meg, és eltűnik, ha nincs használatban. A főmenü a jobb felső sarokra kattintva érhető el. Emellett korlátlan mentési lehetőség és választható feliratok is elérhetők.
A játékban számos fejtörő és akadály található, amelyek interakciót igényelnek a nagy számú NPC-vel. A fejtörők nehézségi szintje változó, és hagyományos tárgyalapú, helyzetalapú és valódi agytornát igénylő rejtvényeket is tartalmaznak.
Martin nem tud futni, de egy dupla kattintással az “exit” pontokra azonnal a következő képernyőre léphet. Ha haláleset történik, a játék azonnal visszaáll arra a pontra, ahol a hibát elkövették.

Linkek