Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

Ire: A Prologue

Ire: A Prologue | Játékadatlap
Megjelenés:
2025. okt. 28.
Fejlesztő:
ProbablyMonsters
Kiadó:
ProbablyMonsters
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

N

Értékelés beküldése a Ire: A Prologue című játékhoz

Leírás

A ProbablyMonsters első játéka, az Ire: A Prologue egy narratív, belső nézetes túlélőhorror, amelyben az elhagyatott Bermuda-háromszögi hajón rekedt Emily emlékein keresztül kell túlélni egy életre-halálra menő bújócskát.

Történet

A játék főhőse Emily, egy tinédzser lány, aki apja és a teljes hajószemélyzet eltűnését próbálja felderíteni egy Bermuda-háromszögben elveszett hajón. Ahhoz, hogy rájöjjön, mi történt, Emily-nek újra át kell élnie az emlékeit, miközben megkísérli helyreállítani a hajó rendszereit és felkutatni tizenhárom titokzatos ajtót, amelyek mind újabb „hurkokat” nyitnak meg a múlt eseményeibe. A valóság és az emlékek határai fokozatosan elmosódnak, miközben egy ismeretlen, intelligens szörny les rá a sötét folyosókon.

Játékmenet

Az Ire: A Prologue egy egyjátékos, belső bézetes horror, ahol a bújócska szó szerint az élet-halál kérdése. A játékosoknak csendben kell mozogniuk, rejtekhelyeket keresniük és különféle eszközöket, például zseblámpát, walkie-talkie-t, ébresztőórát kell használniuk, hogy eltereljék a lény figyelmét.

A hajó tizenhárom „loopja” során minden újrakezdés új részleteket tár fel, miközben bizonyos elemek megváltoznak, így a játék folyamatosan fenntartja a feszültséget és az újrafelfedezés érzését. A mesterséges intelligencia folyamatosan tanul a játékos viselkedéséből: minél ügyesebben rejtőzünk, annál okosabbá válik az ellenfél is.

Technikai megoldások

Az Unreal Engine 5 motorra épülő játék fotorealisztikus látványvilágot és teljes 3D térhangzást (7.1 surround) kínál. A dinamikus „feszültségfokozó rendszer” a játékos mozdulataira reagálva módosítja a hangokat, zenét és Emily légzését, valós időben fokozva a feszültséget. A kísérteties zenei aláfestést a Nashville Recording Orchestra játéka adja, a Treasure Isle stúdióban rögzítve.

Játékhoz kapcsolódó cikkek

Cikkek