Legalábbis erre próbál majd rámutatni a tajvani Silver Lining Studio Behind the Frame című játéka, amely még idén megjelenik Windows és Mac rendszerekre.
A játék főszereplője egy feltörekvő művész, aki képsorozatának legutolsó darabját szeretné befejezni. A játékosnak az ő „bőrébe bújva” kell majd kiválasztania a színeket, és különböző ecsetvonásokkal életre keltenie a festményt. Ahogy készülget a mű, a művész egyre inkább merít inspirációt a saját emlékeiből, és ezáltal a játékosnak lehetősége lesz felfedezni a véletlen és a művészet érzelmes történetét, amely a független, mégis ismerős pillanatok mögött tárul elénk. Időről időre azonban szünetet kell tartania, mint például kávézni és reggelizni, csak hogy lendületben tartsa magát, miközben a goromba szomszédja kíváncsi tekintetével és annak idegesítő macskájával is meg kell küzdenie.
A Behind the Frame-et Hayao Miyazaki és a Studio Ghibli alkotásai ihlették, és a készítők „múló, narratíva-központú élményként” jellemzik, melynek célja, hogy egy „pihentető, beszédes mesét mutasson be, amelyet bármilyen tempóban élvezni tudunk”. Elmondásuk szerint ez nem csak egy egyszerű „ragadj ecsetet és fess” játék, hanem sokkal több van benne, mint az elsőre tűnhet. Csakúgy mint a festményeknél, melyeknek, mint azt mondani szokták, megvan a saját maguk története.
A játéknak egyelőre nincs konkrét megjelenési dátuma, de állítólag még idén megérkezik Windows és Mac rendszerekre.