1.rész
Egy nagy teremben kezdünk, ahol vizsgáljunk meg minden lehetséges tárgyat, majd menjünk a könyvtárba és beszélgessünk el Hermann doktorral. A könyvtár középső részében vegyük fel az asztalról Black Mirror térképét, a hátsó részében, pedig olvassuk el Warmhill krónikáját. Ezután térjünk vissza a nagy terembe, közben beszéljünk Batessel, majd menjünk fel a lépcsőn. Menjünk a hálótermek felé, ahol kopogjunk be Roberthoz és beszéljünk vele, ezután menjünk a saját szobánk ajtajához, és a Batestől kapott kulcs segítségével menjünk be. Bent mindent lehetséges tárgyat vizsgáljunk meg. Húzzuk ki a fiókot, az alsóhoz az ajtó felett találjátok a kulcsot (jobb gomb klikk az egérrel), az utazóládánkból pedig vegyük ki a fájdalomcsillapítót és a pénztárcánkat. Menjünk ki vissza a folyosóra, és Robert szobája melletti újságtartóból vegyük ki a levelet. Ezután menjünk a lépcsőkhöz, de ne menjünk le, hanem menjünk egyenesen a kiégett részéhez a háznak. Ott a bezárt ajtón kívül a kandallóban találunk egy széttépett képet, amit puzzle módra rakjunk ki. Ezután menjünk vissza és kopogjunk be Roberthoz, kérdezzünk a képről, majd menjünk le az ebédlőbe, ahol vegyünk fel a tálból egy bonbont. Ezután beszéljünk Batessel. Menjünk fel a szobánkhoz és Batesnak kellene ki jönni az ajtón. Ha nem, akkor előbb menjünk a kiégett részhez, vizsgáljuk meg a padlás ajtót, majd úgy próbáljuk meg. Menjünk be a szobánkba, majd ismét beszéljünk Batessel és kérjük el tőle a padlás kulcsot. Elmondja, hogy a kulcsot a padlástól, a konyhában találjuk. Ezért menjünk a konyhába és vegyük el a kulcsot, majd menjünk fel a padlásra. Ott fent csak egy zárt ládát, és egy elreteszelt ajtót találunk. Ismét beszéljünk Batessel, most az elreteszelt ajtóról, aki elmondja, hogy a pajtában találunk valami megoldást. Nahh, irány a pajta, de közben vizsgáljuk meg a szerencsétlenség helyszínén az elhajlott kerítést. Beszéljünk Morrissal, majd menjünk be a lovakhoz, és szerszámos fiókból, pedig vegyük fel a kalapácsot. Irány vissza a padlás, és szedjük le a léceket az ajtóról. Azonban az ajtó nem enged, ezért kérjünk segítséget Victoriától, de ő megsértődik és elküld minket. Hallgassunk Batesre és kérjünk Victoriától bocsánatot. Elmondja, hogy a kulcsot megsemmisítették. De lehet, hogy Williamnél még maradt egy. Beszéljünk Hermann doktorral és megegyezünk vele abban, hogy még ma 7 órakor, a főkapuhoz elküldi nekünk az inasával William tárgyait. Beszéljünk Batessel, hogy mutassa meg nekünk a szerencsétlenség helyszínét. A falon vizsgáljuk meg a szimbólumot, majd a bokorból vegyük fel azt a különös tárgyat. Ezt az izét pedig mutogassuk végig az összes embernek a kastélyban és a kastély körül. Ezután járjuk be az összes helyet a birtokon, mindent vizsgáljunk meg, főleg a szökőkutat, majd beszéljünk Henryvel a kertésszel. Vizsgáljunk meg mindent az üvegház körül, majd visszafelé ismét beszéljünk vele. Menjünk vissza a szobánkba és vegyük fel a fényképezőgépet. Ezután Roberttól kérjünk kölcsön egy filmet és a kulcsot a padláson lévő ládától. Menjünk a padlásra és vegyük fel a filmeket a ládából, amelyet a Roberttól kapott kulccsal tudunk kinyitni. Menjünk vissza a szerencsétlenség helyszínére és fényképezzük le azt a különös jelet a falon, de előbb persze rakjuk a gépbe a filmet. Ezután menjünk vissza Roberthoz, adjuk neki vissza a kulcsot és kérdezzük meg, hogy hol lehet a filmet előhívni. Ezután irány Willowcreek. Vizsgáljunk meg mindent és beszéljünk mindenkivel, akivel csak lehetséges (gyerek, halász). A labdázó kisfiú néhány infóval is megdob, persze, csak ha néhány édességet is kap érte. Menjünk be a fogadóba, beszéljünk Tommal és Harryvel. Tomnak fizessük ki a tartozást, majd beszéljünk vele még egyszer. Menjünk ki a fogadóból és a hídon át, próbáljunk meg bemenni Murray boltjába, azonban azt zárva találjuk. Beszéljünk Vickel és Harryvel, aztán még Jimmel, a halásszal. Irány Warmhill. Vizsgáljuk meg a sírokat, Williamét is beleértve, majd beszéljünk a sírásóval. Próbáljunk meg bemenni a templomba, majd újra beszéljünk a sírásóval, majd még egyszer. Ha a beszélgetésnek vége, megszólalnak a hét órát jelző harangok. Visszatérünk Black Mirror főkapujához, ahol Hermann doktor inasa elhozza nekünk William tárgyait. Vegyük fel a dobozt, majd nyissuk ki. Nyissuk fel az órát is, amelyben egy papír fecni lapul. Olvassuk el és megtudjuk, hogy a kulcshoz vezető helyes utat az íróasztalánál kell keresnünk. Nosza, gyorsan menjünk oda, és vizsgáljuk meg a kalamárist. A titkos szekrényből vegyük fel a dobozt, amelyet használjunk az íróasztal mellett lévő földgömbön. Annyi a feladatunk, hogy a Naptól indulva helyesen belehelyezzük a többi bolygó modelljét:
- Merkúr (kicsi, erősen piros)
- Vénusz (közepes, lila)
- Föld (közepes,sötétkék)
- Mars (kicsi, narancssárga)
- Jupiter (nagy, barna)
- Szaturnusz (nagy és gyűrűvel, barnássárga)
- Uránusz (közepes, zöld)
- Neptunusz (közepes, világoskék)
- Plútó (legkisebb, szürke)
Nos, ha minden a helyén van, megkapjuk a kulcsot. Irány a padlás. Nyissuk ki az ajtót. Az íróasztalról vegyük fel a sakkfigurát és a zenedobozt. A fiókból vegyük fel a könyvet, és abból pedig vegyük a kulcsot, amelyet használjunk a jobb oldali lezárt ládán. A ládából vegyük ki azt a furcsa sötét gömböt. Vizsgáljuk meg még egyszer a fiókot, de most az egér jobb gombjával. Vegyük fel a naplót. Ideje indulnunk. Jobb egérgombbal katt a sakkfigurára, majd azt használjuk a bezárult ajtón, mire az kinyílik. Menjünk le.