Lost Ember

A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
- Műfaj:
- Játékmenet:
- Irányítás:
- Perspektíva:
- Grafikai stílus:
- Magyarítás:
-
A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.
- Platform:
AG.hu értékelése
Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.
Olvasók értékelése
Értékelés beküldése a Lost Ember című játékhoz
OpenCritic
Kritikusok ajánlása %-banLeírás
A Lost Ember egy lírai hangvételű akció-kalandjáték, amely különleges vizuális világával és érzelmes történetmesélésével emelkedik ki.
Történet
A Lost Ember világában a játékos a Machu Kila nevű ősi metropolisz romjai között kalandozik: egy egykor virágzó, az inka kultúra által inspirált birodalom fővárosának maradványai között. A titokzatos Inrashi törzs már rég eltűnt a föld színéről, és mindaz, amit építettek, lassan visszavette a természet. A történet főhőse egy farkas, aki természetfeletti képességek birtokában képes más állatok testébe költözni. Ez a különleges erő segíti őt abban, hogy megismerje a múltat, feltárja a civilizáció pusztulásának rejtélyét, és közben önmagáról is felfedezzen mélyebb igazságokat. Utazását egy lebegő, vörös fénygömb (egy mágikus lény) kíséri, mely az emlékek megidézésével és az út kijelölésével segíti a játékost.
Játékmenet
A Lost Ember egy akció-kalandjáték, amely a felfedezésre és az hangulatra helyezi a hangsúlyt. A játék során többnyire farkasként járjuk be a világot. Gyorsaságunkkal és erőnkkel könnyedén átszelhetjük a terepet, azonban a kaland során számos olyan akadállyal találkozunk, melyeket kizárólag más állatok képességeit kihasználva győzhetünk le. A farkas különféle élőlényeket is képes megszállni: madárként az égen szárnyalhatunk, halként víz alá merülhetünk, míg vakondként föld alatti járatokat áshatunk. Minden állat egyedi képességekkel rendelkezik, és ezek együttes használata szükséges ahhoz, hogy feltárjuk a világ rejtett zugait és emlékeit.
Látványvilág és hangulat
A játék látványvilága színes, kissé stilizált, rajzfilmszerű stílusban készült, amely különös hangulatot ad a világ felfedezésének. A zenei aláfestés és hangdizájn külön kiemelést érdemel: a Rockstar North két veteránja, Craig Conner (Grand Theft Auto sorozat zeneszerzője) és Will Morton (hanghatások és párbeszédek tervezője) gondoskodott róla, hogy a Lost Ember ne csak látványban, hanem hangzásban is emlékezetes élményt nyújtson.
Verziók
A Lost Ember pár évvel a megjelenése után kapott egy Remastered változatot, amely Unreal 5-ös motorra ülteti át a játékot. Emellett pedig egy külön csak VR eszközökre szánt verzió is megjelent belőle.

A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.