Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

Armikrog

Armikrog | Játékadatlap
Megjelenés:
2016. aug. 23.
Fejlesztő:
Pencil Test Studios
Kiadó:
Versus Evil
Műfaj:
Játékmenet:
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
6,5

AG.hu értékelése

Teszt megtekintése

5

Értékelés beküldése a Armikrog című játékhoz

Leírás

Az Armikrog a híres gyurmakalandjáték, a The Neverhood szellemi örököse, melynek fejlesztése és megjelenése a Kickstarter támogatásnak köszönhetően tudott célbaérni. Sajnos a megjelenés és a minőség nem volt a legjobb, ráadásul sok támogató még egy évvel a megjelenés után sem kapta meg az ígért támogató jutalomtárgyakat, vagy magát a játékot.

Az új gyurmás történetben Tommynautot irányítjuk, az űrbéli felfedezőt és az ő földönkívüli kutyáját Beak-Beaket. A páros gépe egy ismeretlen bolygóra zuhan, ahol elfogják őket és Armikrog erődítményébe viszik őket. A két hősnek az lesz a feladata, hogy kiszabaduljanak és rájöjjenek, hogy mi is ez a hely valójában.

Játékhoz kapcsolódó cikkek

Cikkek

Szöveges értékelések tőlünk és tőletek

Értékelések

Trishtan

Trishtan

Az Armikgrog egy igazi álomprojektnek indult

Hozzáadva:

6,5

10-ből 6.5

Az Armikgrog egy igazi álomprojektnek indult: gyurmából gyúrták a Neverhoodot készítő eredeti csapat tagjai, és megfűszerezték sok-sok humorral, meg debil fejtörővel. Kár, hogy a végeredmény kifejezetten sótlanra sikeredett.

Egyetértek (0) Nem értek egyet (0)
Tomsess

Tomsess

Elgyurmázott közösségi finanszírozás

Hozzáadva:

5

10-ből 5

A nagy előd megjelenése után majd 20 évre megjelenő folytatás nagyjából úgy sült el, mint egy selejtes petárda. Megvolt körülötte a hype, hiszen ki ne emlékezne a kalandjátékok egyik alapkövére, a Neverhood-ra. De aztán amilyen gyorsan durrant a Kickstarter kampány, úgy el is csendesült és mire pár évre rá megjelent a kész alkotás, már a csillogás is hiányzott, hiszen hemzsegett a hibáktól. Nem árulok el titkot, hogy én is támogattam annó a fejlesztést, annak reményében hogy egy megfelelő szellemi örököst köszönthetek majd a játéktáramban. A technikai hibákat később elhárították, de hamar kiderült, hogy a közelébe sem érhet az elődjének. És itt nem csak arról van szó, hogy általában nagyon nehéz egy kasszasiker után ütni a mércét. Hiányzik belőle az élet és hiába gyűjtöttek össze mindent ami az elődben megvolt, a végeredmény sótlan lett. Mi több, még rövid is. Ha nem játszottatok a Neverhood-al, akkor megéri itt kezdeni, de fordított esetben nem kell tőle sokat várni!

Egyetértek (0) Nem értek egyet (0)