Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

The Gardens Between - szürreális kalandjáték a barátságról

The Gardens Between | The Gardens Between - szürreális kalandjáték a barátságról
Kalász Tamás - az AdventureGames.hu szerkesztője
Publikálva: 2018. február 8. (7 éve 1 hónapja)
Olvasási idő: 2 perc

Megható és szürreális puzzle-kalandjáték van készülőben az ausztrál The Voxel Agents stúdiójában.

A The Gardens Between egy szürreális puzzle-kalandjáték, amely Arina és Frendt, a két legjobb barát történetét követi végig. Egy nap egy csoportnyi gyönyörű kertes sziget titokzatos világába csöppennek. Ezek a szigetek a két főhős gyermekkori emléktöredékeiből keletkeztek. Ahhoz, hogy a játékos felfedezhesse a kertek titkait, előre és visszafelé haladhat az időben, miközben nem csak a kertek titkait fedezi fel, de a gyermekkorról, a felnőtté válásról és a barátságról szóló gyönyörű történet részesevé is válik.

A fejlesztők még 2011-ben ötlötték ki az alap elképzelésüket a produktumról, de egészen 2015-ig csak ötletként létezett a fejükben és néhány papírlapon. 2015-ben aztán megkerestek pár hasonlóan gondolkodó embert és belefogtak a játék megvalósításába.

The Gardens Between screenshot

Mindegyik szigetnek egyedi felépítése van és különböző történetet mesél el. Mindezt úgy, hogy egyetlen párbeszéd vagy szöveg sem hangzik el a játékban. Tehát a vizuális történetmesélés már az első prototípusoknál is erős részét képezte a játéknak. Mivel a játék főcélja, hogy a játékos előre és vissza tudja tekerni az időt, ezért nagyon fontos a dizájn és a kompozíció helyes bemutatása, hogy a játékos minden egyes részén a szigetnek fel tudjon fedezni valamilyen új dolgot.

Az egyedi szigetek mindegyike hatalmas odafigyeléssel készült, minden részletre odafigyeltünk. Ezért készül a játék már lassan 3 éve és még mindig csiszolunk rajta, ahol csak tudunk.

A nosztaligafaktor egyébként csak egy kis része a játéknak és a történetnek, amit el szeretnénk mesélni. Mivel a csapat tagjai mindegyike a 80-as és 90-es években nőtt fel, ezért ebből az időszakból és leginkább a saját gyermekkori tapasztalatainkból próbáltunk ihletet meríteni. Akkoriban úgy éreztük, hogy a barátság a legfontosabb és minden körülötte forog. Ezek az emlékek ma már sokkal nagyobbnak tűnnek, mint amilyen a valóságban volt. - meséli Matthew Clark a The Voxel Agents egyik tagja.

A játék Unity motort használ és valamikor 2018 harmadik negyedévében jelenik meg PC-re, Mac-re és PS4-re.

Adatlap

A The Gardens Between című játékot a The Voxel Agents fejlesztőcsapat készítette, és a The Voxel Agents kiadó adta ki.

Ha további infót, leírást, képeket, vagy videót keresel a játékról, akkor irány a The Gardens Between adatlapja.

Hozzászólások

Csak regisztrált felhasználók tudnak hozzászólni.

Írd le a véleményedet a témában!