A Springbeam Studio tagjai a nagy kalandjáték és sci-fi rajongásuk miatt fogtak bele a kicsinek egyáltalán nem mondható projektjükbe, méghozzá úgy, hogy a három fejlesztő közül igazából egyik sem dolgozik – még – teljes mértékben a játékukon. Szeretnének ezen változtatni, hogy a jövőben legalább egyikük teljes állásban a játékon dolgozhasson, és persze nem mellesleg azért is, hogy a játék fejlesztése végre gyorsabban haladjon az eddigieknél.

Az Invasive Recall története a következő: Egy nem is olyan távoli jövőben a neurológiai tudomány és a mesterséges intelligencia fejlődése egy olyan új technológiát szül, amely lehetővé teszi az emberi elme gondolatainak letapogatását és értelmezését. Hamarosan kiderül, hogy az eljárás pusztítást végez a kísérleti alanyok elméjében, és súlyosan elmeháborodottá vagy őrültté teszi őket. A klinikai kísérleteket gyorsan befejezik, és a technológiát felfüggesztik, amíg a törvényhozók nem engedélyezik a bűnüldöző szervek számára, hogy a nemrég elhunyt áldozatokon is használhassák. Az utolsó, halványuló emlékeik előhívásával a nyomozók az ügy szempontjából létfontosságú részletekre bukkanhatnak, és gyakran még a tetthelyen rájönnek az elkövető kilétére. Az "Invasive Recall" elnevezésű eljárást speciálisan kiképzett egységek alkalmazzák, amelyek nyomozói az "Elmeolvasók" névre hallgatnak.

Az irányítás szempontjából nem fog meglepetés érni bennünket. Egy teljesen „old-school”, retró, cyberpunk kaland van, illetve lesz készülőben, ha sikerül a pénzt össze lapátolni rá. Ha pedig sikerül, akkor a tippek szerint körülbelül 2022 októberéig kell majd várnunk rá.