A pontos dátum mellé egy hivatalos videót is kapott a játék.

Az Glasscannon Studio egyszemnyi fejlesztője – Takács Péter – a következőképpen írja le a játékát:

Egy 2.5D-s side-scroller, gravity-shooter egy kis Metroidvania-lite jelleggel fűszerezve. Kicsit talán vegyesfelvágott így nehéz mondani rá egy pontos zsánert :)

A játékos egy Bibz nevű kis javító droid "bőrébe" vagy inkább áramköreibe bújhat, aki az átlagos napi rutinja mellé egy nap különös feladatot kap VIPO-tól a vezérlő kompjútertől: A lehető leggyorsabban fegyverkezzen fel és takarítsa ki az üzemből összes oda nem illő elemet, mielőtt a rendszer újra indítaná önmagát. Ez több oldalról is aggodalomra ad okot Bibz-nek. Egyrészt viszonylag kevés rutinnal rendelkezik idegen technológiák eliminálásában, másrészt, hova tüntek az őr bot-ok, meg úgy egyébként mindenki?

A játék alatt blueprint-eket gyűjthetünk amelyekből fegyvereket és upgrade-eket rakhatunk össze. Ehez persze nyersanyagokra is szükség lesz amiket az ellenfelekből és a pályán szétszórt/eldugott cratebot-okből szedhetünk össze. Viszont érdemes lesz figyelni, mert ugyan minden blueprintet megtalálhatunk  a játéktéren, de a nyersanyag már nem lesz elég, hogy meg is építhessük mindet.

Az ellenfélnek egy-egy egyszerű mechanikára épülnek így önmagában többnyire egyik sem jelent nagy kihívást, viszont vegyes csoportokban már fájhat majd a fejünk tőlük.

A térkép eldugottabb részeiben találhatjuk meg a kapukat a titkos területekhez, ahol a toughbotz-ok őrködnek. Na ők már önmagukban is kihívást fognak jelenteni, de azért senki ne számítson arra, hogy egyedül lesznek.

Ezek mellett még kissebb-nagyon akadálypályák fogják utunkat állni a kalandunk során, ami így összesn 6-8 órányi szórakozást nyújthat első végigjátszásra.

Mi történik még a játékkal a megjelenésig? 

  • Jelenleg a bug-ok fixálásán és a játék balance-án dolgozom.
  • Hátra van még a steam achievement-ek beépítés és a felhő mentés.
  • Amint ezekkel végeztem, neki állok egy endless aréna módnak,hogy aki már végig vitte a story-t az is találjon magának kihívást. De ez valószínűeg majd egy patch vagy egy ingyenes DLC formájában fog bekerülni a játékba.

Az utóbbi másfél évben keményen dolgoztam a főállásom mellett, hogy ez a projekt eljusson a finish-be, és remélem sok játékos leli majd örömét a kihívásaiban.

---

Mi, itt az AG-n, pedig sok sikert kívánunk a projektnek! Ha megtetszett a játék, akkor ne felejtsétek a Steamen a kívánságlistátokra dobni!