A Mirebound Interactive egy tapasztalt szakemberekből álló fejlesztőcsapat, amelyet a videojáték-ipar iránti szenvedély és a kiemelkedő minőség iránti elkötelezettség hajt. Tagjai együtt több mint 40 évnyi tapasztalatot hoznak magukkal a játékfejlesztés világából, amelyet minden projektjük során kamatoztatnak – az ötlet megszületésétől a végső megvalósításig. Mélyreható ismereteik a játékmenet dinamikájáról és a narratív struktúrákról lehetővé teszik számukra, hogy olyan lebilincselő, magával ragadó világokat teremtsenek, amelyek valóban megszólítják a játékosokat. Mirebound célja nem pusztán játékokat készíteni, hanem felejthetetlen élményeket nyújtani.
A csapatot három meghatározó szakember alkotja:
Julian König, a „biznisz mágus”, a német FFS Synchron GmbH – az egyik vezető szinkronszolgáltató – tapasztalt szakembere, akinek korábbi munkái között olyan nagy címek szerepelnek, mint a Mafia-sorozat, a South Park vagy az Overwatch. Julian felel a Mirebound üzletfejlesztéséért és stratégiai irányvonaláért.
Daniel Radschun, a „rendszerek mestere”, a technikai háttér és rejtvénymechanikák specialistája. A CG Spectrum digitális művészeti főiskolán szerzett játékprogramozói képesítést, és több mint 16 évnyi iparági tapasztalattal rendelkezik, köztük a Blizzard Entertainmentnél eltöltött évekkel. Daniel kulcsszerepet játszik a Mirebound játékainak technikai kivitelezésében és játékélményének formálásában.
Kai Moosmann, a „látványtervezés építésze”, szintén a CG Spectrum főiskolán tanult, ahol játék- és pályatervezésből diplomázott. Több mint 18 éves tapasztalattal a háta mögött olyan legendás címeken dolgozott a Blizzardnál, mint a Warcraft, Diablo, StarCraft, Hearthstone és Overwatch. Művészi látásmódja meghatározó szerepet játszik a Mirebound világainak hangulatában és vizuális stílusában.
A Mirebound Interactive nevéhez fűződő projektek a minőség, az egyediség és a narratív mélység jegyében születnek – ezek azok az értékek, amelyekkel a csapat új mércét kíván állítani a modern játékfejlesztésben.