A Mira egy narratív történetmesélésen alapuló point and click kalandjáték, amely valamikor 2019-ben fog megjelenni először PC-re, és ha minden jól alakul, akkor később mobil eszközökre is.

A játék címében szereplő hölgy egy árvaházban dolgozik a második világháború idején. Amikor a helyet lerombolják, Mira egy mágikus, a szláv mesékből származó városban találja magát. Bár sok mindent még nem árultak el a fejlesztők a történetről, fő céljukként a szláv mítoszok bemutatását határozták meg. Mira amolyan modern reinterpretációja ezeknek a mítoszoknak, aki szemben találja magát a második világháború utáni kelet-európai helyzet súlyosságával. Bár a történet során Mirának az lesz a feladata, hogy különböző mesebeli helyszíneket és lényeket fedezzen fel, igazából ez a történet nem egy gyerekmese. A fejlesztők ezt az első videójukban ki is emelik nekünk.

A videóból kiderül az is, hogy egy gyönyörű, kézzel-rajzolt point and click kalandjátékkal lesz dolgunk. A készítők elmondása szerint, mivel narratív történetmesélésről van szó, a fejtörők csak másodlagos szerepet töltenek be a játékban. Azért lesznek benne, mert azok is hozzáadnak majd valamit a történethez. Ezen kívül a játékosoknak különböző döntési lehetőségeket is felajánlanak, ezáltal is befolyásolva a cselekményt és amik majd különböző befejezések felé sodorják a történetet.

A két személyből álló lengyel Too Husky teljesen önerőből fejleszti a játékot. Mindketten tehetséges festők, rajzolók, elég ha csak megnézzük néhány művüket: Karol Sollich, Jerzy Rojkowski.