Monkey Island 3 végigjátszás by Haste (Végigjátszás)

Monkey Island 3 végigjátszás by Haste

Tartalom

Első rész

Egy tüzérkabinban ébredünk ahol egy kis kalóz lövöldözik , ha beszélünk vele kiderül hogy ö Wally egyik régi ismerősünk aki kalózkodásra adta a fejét . Beszélgessünk vele addig míg nem ad nekünk egy tájékoztatót a kalózkodásról . Miután ezt megtette cikizzük le a sárgaföldig hogy milyen rossz kalóz és ennek hatására sírva fakad eldobva a műkampóját . Ezt a kampót vegyük fel . Most hogy szabaddá vált az ágyú próbáljuk is ki , nyírjuk ki vele az összes part felé hajózó csontit . A helyszínen találunk továbbá még egy ágyútöltőt felakasztva a falra , amit ha leveszünk hajoljunk ki az ágyú mellett az ablakon . És találkozunk egyik kedvenc szereplőmmel Murrayvel , kicsit beszélgessünk vele mert jópofa :) . Menjünk be a kincsesládánkba (jobb klikk) és a műkampót kombináljuk össze az ágyútöltővel , eredményünk egy csáklya amivel kihalászhatjuk Murray maradványait. Menjünk vissza a kabinba és vágjuk el a kardal az ágyút tartó kötelet , majd lőjünk újra vele . BUMMMM...... Na sikeresen felborítottuk a hajót és Lechuk kincseivel vagyunk körbevéve . A földről vegyük fel a zacskónyi faötcentest ami a lámpa és a baba között van , alatta találunk továbbá még egy gyémántgyűrűt amivel az ablakot kezdjük el karistolni . Sikerül kievickélnünk a partra ahol találkozunk Elainenel a szerelmünkkel . Végül is megkérjük a kezét aminek a következménye hogy kedvesünk arannyá változik.

Második rész

Vegyük fel a földről a parazsat és menjünk el a mocsárba , ha bementünk a házba vegyük fel a papírbábuból a tűt , vegyünk egy rágót faötcentessel és húzzuk meg a kroki nyelvét . Hosszas beszélgetés után minden kellő információ a birtokunkba kerül tehát távozzunk . Menjünk be a városba , azon belül is a borbélyszalonba . A földről vegyük fel a cukorkát és beszélgessünk el a kalózokkal . Menjünk ki és menjünk be a színház (óratornyos ház) hátsó bejáratán . Vegyük fel a cilinder mellöl a varázspálcát és varázsoljunk rá a kalapra , jutalmunk egy könyv .A kabát zsebéből vegyük ki a kesztyűt és a kabátgallérjáról pedig vegyük le a hajtetveket . Vizsgáljuk meg a láda oldalát ahol vérsziget matricák vannak . Menjünk be a színpadra és kérdezzük ki a vérszigetről az éppen próbát tartó színészt , megtudjuk hogy az ügynöke segíthetne nekünk aki a tengerparti zártkörű klubban tartózkodik . Menjünk vissza a borbélyszalonba és öntsük a hajtetveket a fésűre mikor a nagydarab kalóz azt az asztalra teszi . Kis hajritkítás után szabaddá válik a szék és elnyerjük fodrászunk figyelmét . Üljünk a székbe és a fogantyúval emeljünk egyet magunkon , sikeresen megszerezzük a követ mire a fodrászunk elmegy egy másikat keríteni , kihasználva az alkalmat emeljünk még a széken míg el nem érjük az ollót amit húzzunk is ki .Ereszkedjünk le és irány az étkezde (város bal oldala) mögötti virágos bokor . Vágjunk le egy virágot az ollónkkal és olvassuk el a rá vonatkozó táblácskát , majd ugyan ezzel a technikával vágjuk ugyan ott keresztül magunkat a kilátó felé. Menjünk fel és mikor elkezdünk keresgélni felfal minket egy kígyó , nincs mit tenni szedjük ki belőle a cuccokat majd a virágunkat keverjük össze a frissen megszerzett sziruppal . Ezt adjuk is oda neki mire a kígyó lehány minket a dombról , csak sajna épp egy futóhomokba . Törjünk le egy nádszálat és egy tövist az előttünk lévő bokorból , ezeket rakjuk össze . Továbbá kombináljuk még a lufit és a követ , lesz egy lebegő kövünk amit fújjunk az inda fölé . Fogjuk meg a frissen kreált nádfúvócsövünket és lyukasszuk ki vele a lufit . Elérkezünk az öbölbe ahol a csónakkal evezzünk a hajóhoz , másszuk fel rá . Egy elmebeteg első tiszt vissza dob minket a csónakunkba de sebaj , menjünk vissza az étteremhez és ezúttal menjünk is be. Adjuk oda a kígyó gyomrából szerzett asztalfoglalási kártyánkat . Szedjük ki a csirke csontok közül a V.I.P kártyát és döntsük előre a csontvázat aminek a hátából húzzuk ki a kést . Majd kérdezzük ki alaposan a kalózt , adjunk neki egy rágót és a kéménycukorkát . Ennek eredménye az hogy ott a fog a rágóban amit ha a tűvel kilyukasztunk ki esik a földre , vegyük fel . Irány a VIP part ahol mutassuk be a kártyánkat a büfés fiúnak . Nagy sajnálatára igazi így hát vegyünk el 3db törülközőt majd vizezzük be azt a büfékocsin lévő vödör vizével . Ezekkel a törcsikkel csapkodjuk meg egy kicsit a büfés srácot szemtelenségeiért , így hozzájutunk a sütőolajhoz . Menjünk a part felé és mivel k* meleg a homok terítsük le a törülközőket , meg is találjuk az ügynököt akinek a hasáról vegyük fel a korsót és kérdezzük ki alaposan mindenről . A kapun át távozzunk és mennyünk vissza az étteremhez , cseréljük ki a limonádés fiú korsóját a milyenekre és kérjünk tőle egy limonádét , így hozzájutunk egy kancsóhoz amit merítsünk bele az itt található festőkádba . Gyerünk vissza az ügynökhöz és adjuk oda neki a korsót majd öntsük rá a festéket , lepirulására azonnal figyelmeztessük is , mire megfordul . Lám csak egy térkép ? öntsük le a sütőolajjal és húzzuk le a hátáról a térképet . Menjünk vissza a városba és a boltív alatt menjünk fel a mezőre azon belül is a hordóhoz , ezt fűrészeljük el a késünkkel és a kicsordogáló rumot gyújtsuk meg a parazsunkkal . Menjünk a borbélyszalonba és a kopasz kalóznak mutassuk meg az aranyfogat , bővült a legénységünk száma . További toborzásként menjünk oda a skótszoknyás kalózhoz és hívjuk ki egy erőmegmérettetésre , ahol hála az előkészített terepnek le is győzzük .Visszakerülünk a szalonba ahol csapjuk arcon egy kesztyűvel az utolsó kötélnek nem álló kalózt . Fegyver választás lehetősége áll előttünk , csukjuk be a középső pisztolydobozt és válasszuk a bendzsót . Előre is közlöm h a kedvenc részem következik a játékban (magamban csak bendzsó virtuóznak hívom a manust) . Nincs más dolgunk mint leutánozni a húrpengetéseit (én ezt egy papíron rajzolgattam :P ) . Mikor harmadszorra teljesen belelendül hallgassuk egy kicsit a játékát a kedvemért XD nagyon LOL XD , de ha megelégeltük vegyünk fel egy pisztolyt és célozzuk be a bendzsóját . Menjünk el az öbölbe és csónakázzunk el a hajóig itt a késünkkel vágjuk le a pallót , majd másszunk fel a fedélzetre és kopogjunk be . Az eredmény az h nyakig szurkosak tollasak leszünk . Menjünk vissza az étterembe és ijesszünk rá a kalózra , leüt minket és a hajó kabinjába kerülünk ahol vegyük elő a hasbeszélőkönyvünket és mutassunk vele a gorillára . Gyorsan lebeszéltük a kalózkodásról a bentieket , vegyük el a kincsestérképet és a fazék mögötti ablakot nyissuk ki és másszunk le a deszkánkra . Vegyük az irányt a színházba , ahol a raktárszobából másszunk fel az emeletre és húzzuk meg a kart , meglátjuk hová ásták el szerelmünket . Menjünk le és zsírozzuk be az ágyúgolyókat ezzel az előadásnak véget vetünk és kiáshatjuk Elainet . Hajóra fel szárazföldi patkányok !!!!!!!!!!!!

Harmadik rész

Hajózásunk kicsit balszerencsésre sikeredik mivel a térképet elveszítjük ,viszont megtudjuk hogy a tengeren rímekkel csatáznak , ebben a részben az a lényeg h minden sértést elsajátítsunk . Addig kell fosztogatnunk míg a csúcs ágyút meg nem tudjuk venni a kikötőben (ajánlatos egy győzelem után elmenni vásárolni) és minden szójárást meg nem tanulunk , ha az meg van támadjuk meg a kis parókásunk (Rottingham kapitány) hajóját és győzzük le tengeri csatában . A fedélzeten újabb gonddal szembesülünk más rímeket használ a kapitány , kissé megnehezíti a dolgot , de itt is meg van a rím mindenre . Ezt már rátok bízom , biztos meg lesz a helyes válasz mindenre :) .

Negyedik rész

Megérkeztünk a vérszigetre , kissé a hajó lerobbant és a legénység is fellázadt de oda se neki , megoldjuk ezek nélkül is . Vegyük fel a palackot és beszélgessünk el Haggis-al , megtudjuk tőle hogy elcserélné velünk a kézápolóját valami ragadósanyagra mert a szurokból épp kifogytak . Menjünk be a szállodába és jósoltassunk , mindenre halál jön ki , de szerintem a jósnőknél ez nem meglepő , vegyük fel az asztalról a kártyát . Még vegyük fel a csapos előtti piros puffot és az uborka mögötti könyvet , majd menjünk el a temetőbe . Hátul a házikónál több dolgunk is akad , vegyük fel a vésőt és a kalapácsot majd egy kis kutyakekszet is . A kutyakeksszel kínáljuk meg a kutyát majd tépjünk ki a szőréből .Keressük fel a malmot aminek az aljában paprikát szedhetünk le. itt végeztünk is , gyerünk a kikötőbe . Tegyük a párnát a fa alá a kőre és a kalapáccsal csapkodjuk meg a fát , így hozzájutunk a tojáshoz . Menjünk vissza a szállodába és adjuk oda a tojást , a paprikát és a kutyaszőrt a csaposnak mire az végre szóba áll velünk . Kérdezzünk ki rendesen a pasast de italt még ne kérjünk tőle előbb gyűjtögessünk egyet , menjünk be a jósnő mögötti raktárhelységbe és a vésővel kanyarítsunk a sajtból majd vegyük le a hűtőmágnest . Na most már viszont kérjünk egy italt és mielőtt szánkhoz emelnénk öntsünk bele abból a fejfájás-csillapítóból ami megmaradt . Igyuk meg és már is meghaltunk , a gond az , hogy nem a tisztelt leves család kriptájába kerülünk . A vésővel szabaduljunk ki és húzzuk ki a szögeket a koporsónkból , majd szabadítsuk ki azt az idegesítő ügynököt is aki a középső kriptában van . El is kezdi berendezni irodáját , nem vesztegeti az időt , megtudtuk tőle , hogy hogyan lehet kijutni amit alkalmazzunk is és hagyjuk el a helyszínt . Menjünk vissza a szállodába és menjünk fel az emeletre , menjünk be az első ajtón és a kalapáccsal verjük ki a szöget a falból . Hagyjuk el a szobát és a folyosón vegyük fel a frissen kiütött szöget . Menjünk be a hátsó szobába ahol húzzuk le az ágyat , vegyük elő a szögeket és rögzítsük azt . Vegyük el a csontitól a könyvet , majd beszélgessünk el a csapossal és győzzük meg , hogy családtagok vagyunk . Mikor sikeresen átvágtuk haljunk meg a szokásos módon ( ital + gyógyszer ) . Bekerülünk a leves család kriptájába ahol találkozunk egy szellemhölgyeménnyel , hagyjuk ott menjünk hátrébb . Vegyük ki a feszítővasat a koporsóból ,majd egy sikertelen rémisztés után vegyük fel Murray-t is . Nézz be a falban tántorgó résbe , a sírásó szobáját látjuk , minket csak a lámpája érdekel amit a csontvázkarunkkal meg is tudunk szerezni . Helyezzük a lámpát az itt található kőkoporsóra , majd Murray fejét elővéve kattintsunk a lámpára . Szabadulásunk után menjünk vissza a szállodába , azon belül is a raktárhelységbe ahol felvehetjük halottas bizonyítványunkat . Keressük fel az ügynököt első kriptánkba , beszéljünk vele (kössünk biztosítást) . Mutassuk fel neki a bizonyítványt , így hozzájutunk egy rakás lóvéhoz . Menjünk fel a hegy tetejére ahol vegyük fel a mérőpoharat és az asztalról emeljük el a tofutömböt (nagy fehér kocka) , a vésővel faragjuk meg egy kicsit , vegyük fel a fejünkre és haladjunk tovább a lávatenger felé . A kannibálok csak ránk vártak így részeset lehetünk szertartásuknak , mikor vége van dobjunk egy kis sajtot a lávába mire az tejérzékenysége miatt kitör . Menjünk vissza a szállodához és a teraszon kissé haladjunk jobbra ahol és a bográcsba is dobjunk sajtot , majd menjünk fel az emeletre és a feszítővassal először verjük ki a deszkákat a csonti mögött , majd a bevert szögeinket is feszítsük fel (sikeres katapultáció). Kicsi intro és utána vegyük fel az ott hagyott gyűrűt , go a malomhoz ?..... itt a befőttesüvegünket merítsük a hordóba és a befőttesüveg tetejét szurkáljuk meg a vésővel . Menjünk vissza a tisztásra Elaine-hez , tegyük le a cukrozott üvegünket a tuskóra majd mikor a bogarak belerepültek zárjuk le . A kézápolóval amit Haggis-tól kaptunk kenjük be Elaine gyűrűjét és vegyük is le róla azt . Menjünk fel a világítótoronyba és helyezzük a befőttesüveget a megfelelő helyre . Menjünk le a kikötőbe ahova időközben megérkezett a révész , beszélgessünk vele . Kiderül , hogy iránytűre van szüksége , na akkor játszunk egy kicsit Rambosat . Nézzünk bele a ládikónkba és vegyük elő a mérőpoharat merítsük bele a tengerbe , így kapunk egy sósvizzel teli poharat . Továbbá fogjuk a hűtőmágnest és mágnesezzük be vele a tűt amit szúrjunk bele a parafadugóba , a tűs parafadugót pedig rakjuk bele a sós poharunkba (mérőpohár + tengervíz , tű + mágnes , tű + parafadugó , parafadugó + mérőpohár = iránytű ) . Adjuk oda az iránytűt a révésznek és irány a koponyasziget . Fenn a hegytetején tekertessük le magunkat , csak hogy nem fog elbírni minket a kis köpcös ?....zuhanás közben nyissuk ki az esernyőnket hogy megérkezhessünk a barlangba .Beszélgessünk addig a kalózokkal míg fel nem kínálnak egy póker partyt a gyémántgyűrűtért . Mikor már az asztalon a lap vegyük fel és rakjuk le helyette a jósnőtől csórt 5db halálkártyánkat . Kicsi intro és indulhatunk vissza Elaine-hez , húzzuk a gyűrűt az ujjára és ne ficánkoljunk mert lelőnek...

Ötödik rész

Fogságba estünk.... beszélgessünk addig LeChuk-kal míg át nem varázsol minket gyerekké , miután ez megtörtént egyszerűen nyissuk ki az ajtót és menjünk a következő helyszínre . Beszélgessünk el a kutyával találtassuk ki vele a korunkat , mivel ezt nem találja el nyereményünk egy vasmacska . Ezt tegyük bele a pitébe ami a patkány mellett van. Kérjük meg , hogy löjjön egyet mire a pantomimes KO-t kap , nyissuk ki a kaput és az ablakon nézzünk ki , kapunk egy kis pitét a képünkbe amit tegyünk is el . Menjünk oda a kutyához és csapjunk rá a hasára ötször vagy hatszor mire az bekap minket , de sikerült egy kis szőrt kihúznunk belőle . A fagylalt árustól lopjuk el a borsszóróját és kérjünk egy sima fagyit . Miután ezt megkaptuk ne mozduljunk semerre , hanem egyből szórjuk rá ezeket : kutyaszőr , pite , bors ezzel elkészül az anti-varázsfagyi , együk is meg mire nyomban visszanyerjük eredeti méretünket . Part 6 : Bejutottunk a hullám vasúthoz , itt kicsit gyűjtögető életmódot kell folytatnunk : kalózhajónál hordó rum akasztott embernél kötél ahol minket kínoznak , ott pedig olaj a lámpából Megszereztünk minden szükségest , most menjünk a havas díszlethez és másszunk fel a jetihez . Tegyük a hordót a kezébe , olajozzuk be a kötelünket és dugjuk bele a hordóba . Menjünk le és várjunk türelemmel LeChukra , mikor megjelenik szórjunk a borsőrlőnkkel egy kis borsot az orra alá . Az öreg jól eltüsszenti magát és ........... vége

óhaj sóhaj ide : hasteforever(kukac)hotmail.com :)
The Curse of Monkey Island
The Curse of Monkey Island
Fejlesztő: LucasArts
Kiadó: LucasArts
Műfaj: Humoros
Platform: PC
Megjelenési dátum: 1997. 10. 31.

Hozzászólások

Csak regisztrált felhasználók tudnak hozzászólni.
Elhalasztották a Blade Runner felújítás megjelenését - Hír
Elhalasztották a Blade Runner felújítás megjelenését
Írta: Marczali Tamás, 2020. 10. 24. 11:54

Méghozzá teljesen ismeretlen időpontra. A Nightdive még az év elején jelentette be, hogy nekiálltak a klasszikus filmet és Philip K. Dick zseniális novelláját vegyítő kaland felújításának, aminek idén ősszel kellett volna megjelennie....

Arkham Horror: Mother's Embrace – a társasjátékra épülő narratív kalandjáték - Hír
Arkham Horror: Mother's Embrace – a társasjátékra épülő narratív kalandjáték
Írta: Kalász Tamás, 2020. 10. 23. 10:47

Folytatódik a rejtélyekkel teli kalandjáték fejlesztése.

Scorn - 13 perces gameplay videó - Hír
Scorn - 13 perces gameplay videó
Írta: Kalász Tamás, 2020. 10. 23. 9:43

Hosszú hallgatás után végre ismét mozgásban láthatjuk a rémálomszerű világban játszódó Scornt.

Megjelenési dátumot és új trailert kapott a Chicken Police - Hír
Megjelenési dátumot és új trailert kapott a Chicken Police
Írta: Marczali Tamás, 2020. 10. 21. 10:44

A Csirkekopókról nyár óta nem hallottunk, így igazi örömhír, hogy nem csak egy megjelenési dátumot kaptunk hozzá, hanem egy hangulatos új trailert is.

Xboxra és Game Passba is érkezik hamarosan három klasszikus felújítás - Hír
Xboxra és Game Passba is érkezik hamarosan három klasszikus felújítás
Írta: Marczali Tamás, 2020. 10. 18. 11:01

Miután tavaly szőröstül, bőröstől megvásárolta a Double Fine-t a Microsoft, csak idő kérdése volt, hogy mikor érkezik a Grim Fandango, a Day of the Tentacle és a Full Throttle remaster kiadása Xbox-ra. Most jött el az az idő.

Tell Me Why - Teszt
Elolvasom
Amnesia: Rebirth - Teszt
Elolvasom
AI: The Somnium Files - Teszt
Elolvasom