Végigjátszás

Monkey Island 3 végigjátszás by Haste

Monkey Island 3 végigjátszás by Haste

Írta: Haste | 2007. szeptember 25. Hozzászólások: 0

Első rész

Egy tüzérkabinban ébredünk ahol egy kis kalóz lövöldözik , ha beszélünk vele kiderül hogy ö Wally egyik régi ismerősünk aki kalózkodásra adta a fejét . Beszélgessünk vele addig míg nem ad nekünk egy tájékoztatót a kalózkodásról . Miután ezt megtette cikizzük le a sárgaföldig hogy milyen rossz kalóz és ennek hatására sírva fakad eldobva a műkampóját . Ezt a kampót vegyük fel . Most hogy szabaddá vált az ágyú próbáljuk is ki , nyírjuk ki vele az összes part felé hajózó csontit . A helyszínen találunk továbbá még egy ágyútöltőt felakasztva a falra , amit ha leveszünk hajoljunk ki az ágyú mellett az ablakon . És találkozunk egyik kedvenc szereplőmmel Murrayvel , kicsit beszélgessünk vele mert jópofa :) . Menjünk be a kincsesládánkba (jobb klikk) és a műkampót kombináljuk össze az ágyútöltővel , eredményünk egy csáklya amivel kihalászhatjuk Murray maradványait. Menjünk vissza a kabinba és vágjuk el a kardal az ágyút tartó kötelet , majd lőjünk újra vele . BUMMMM...... Na sikeresen felborítottuk a hajót és Lechuk kincseivel vagyunk körbevéve . A földről vegyük fel a zacskónyi faötcentest ami a lámpa és a baba között van , alatta találunk továbbá még egy gyémántgyűrűt amivel az ablakot kezdjük el karistolni . Sikerül kievickélnünk a partra ahol találkozunk Elainenel a szerelmünkkel . Végül is megkérjük a kezét aminek a következménye hogy kedvesünk arannyá változik.

Második rész

Vegyük fel a földről a parazsat és menjünk el a mocsárba , ha bementünk a házba vegyük fel a papírbábuból a tűt , vegyünk egy rágót faötcentessel és húzzuk meg a kroki nyelvét . Hosszas beszélgetés után minden kellő információ a birtokunkba kerül tehát távozzunk . Menjünk be a városba , azon belül is a borbélyszalonba . A földről vegyük fel a cukorkát és beszélgessünk el a kalózokkal . Menjünk ki és menjünk be a színház (óratornyos ház) hátsó bejáratán . Vegyük fel a cilinder mellöl a varázspálcát és varázsoljunk rá a kalapra , jutalmunk egy könyv .A kabát zsebéből vegyük ki a kesztyűt és a kabátgallérjáról pedig vegyük le a hajtetveket . Vizsgáljuk meg a láda oldalát ahol vérsziget matricák vannak . Menjünk be a színpadra és kérdezzük ki a vérszigetről az éppen próbát tartó színészt , megtudjuk hogy az ügynöke segíthetne nekünk aki a tengerparti zártkörű klubban tartózkodik . Menjünk vissza a borbélyszalonba és öntsük a hajtetveket a fésűre mikor a nagydarab kalóz azt az asztalra teszi . Kis hajritkítás után szabaddá válik a szék és elnyerjük fodrászunk figyelmét . Üljünk a székbe és a fogantyúval emeljünk egyet magunkon , sikeresen megszerezzük a követ mire a fodrászunk elmegy egy másikat keríteni , kihasználva az alkalmat emeljünk még a széken míg el nem érjük az ollót amit húzzunk is ki .Ereszkedjünk le és irány az étkezde (város bal oldala) mögötti virágos bokor . Vágjunk le egy virágot az ollónkkal és olvassuk el a rá vonatkozó táblácskát , majd ugyan ezzel a technikával vágjuk ugyan ott keresztül magunkat a kilátó felé. Menjünk fel és mikor elkezdünk keresgélni felfal minket egy kígyó , nincs mit tenni szedjük ki belőle a cuccokat majd a virágunkat keverjük össze a frissen megszerzett sziruppal . Ezt adjuk is oda neki mire a kígyó lehány minket a dombról , csak sajna épp egy futóhomokba . Törjünk le egy nádszálat és egy tövist az előttünk lévő bokorból , ezeket rakjuk össze . Továbbá kombináljuk még a lufit és a követ , lesz egy lebegő kövünk amit fújjunk az inda fölé . Fogjuk meg a frissen kreált nádfúvócsövünket és lyukasszuk ki vele a lufit . Elérkezünk az öbölbe ahol a csónakkal evezzünk a hajóhoz , másszuk fel rá . Egy elmebeteg első tiszt vissza dob minket a csónakunkba de sebaj , menjünk vissza az étteremhez és ezúttal menjünk is be. Adjuk oda a kígyó gyomrából szerzett asztalfoglalási kártyánkat . Szedjük ki a csirke csontok közül a V.I.P kártyát és döntsük előre a csontvázat aminek a hátából húzzuk ki a kést . Majd kérdezzük ki alaposan a kalózt , adjunk neki egy rágót és a kéménycukorkát . Ennek eredménye az hogy ott a fog a rágóban amit ha a tűvel kilyukasztunk ki esik a földre , vegyük fel . Irány a VIP part ahol mutassuk be a kártyánkat a büfés fiúnak . Nagy sajnálatára igazi így hát vegyünk el 3db törülközőt majd vizezzük be azt a büfékocsin lévő vödör vizével . Ezekkel a törcsikkel csapkodjuk meg egy kicsit a büfés srácot szemtelenségeiért , így hozzájutunk a sütőolajhoz . Menjünk a part felé és mivel k* meleg a homok terítsük le a törülközőket , meg is találjuk az ügynököt akinek a hasáról vegyük fel a korsót és kérdezzük ki alaposan mindenről . A kapun át távozzunk és mennyünk vissza az étteremhez , cseréljük ki a limonádés fiú korsóját a milyenekre és kérjünk tőle egy limonádét , így hozzájutunk egy kancsóhoz amit merítsünk bele az itt található festőkádba . Gyerünk vissza az ügynökhöz és adjuk oda neki a korsót majd öntsük rá a festéket , lepirulására azonnal figyelmeztessük is , mire megfordul . Lám csak egy térkép ? öntsük le a sütőolajjal és húzzuk le a hátáról a térképet . Menjünk vissza a városba és a boltív alatt menjünk fel a mezőre azon belül is a hordóhoz , ezt fűrészeljük el a késünkkel és a kicsordogáló rumot gyújtsuk meg a parazsunkkal . Menjünk a borbélyszalonba és a kopasz kalóznak mutassuk meg az aranyfogat , bővült a legénységünk száma . További toborzásként menjünk oda a skótszoknyás kalózhoz és hívjuk ki egy erőmegmérettetésre , ahol hála az előkészített terepnek le is győzzük .Visszakerülünk a szalonba ahol csapjuk arcon egy kesztyűvel az utolsó kötélnek nem álló kalózt . Fegyver választás lehetősége áll előttünk , csukjuk be a középső pisztolydobozt és válasszuk a bendzsót . Előre is közlöm h a kedvenc részem következik a játékban (magamban csak bendzsó virtuóznak hívom a manust) . Nincs más dolgunk mint leutánozni a húrpengetéseit (én ezt egy papíron rajzolgattam :P ) . Mikor harmadszorra teljesen belelendül hallgassuk egy kicsit a játékát a kedvemért XD nagyon LOL XD , de ha megelégeltük vegyünk fel egy pisztolyt és célozzuk be a bendzsóját . Menjünk el az öbölbe és csónakázzunk el a hajóig itt a késünkkel vágjuk le a pallót , majd másszunk fel a fedélzetre és kopogjunk be . Az eredmény az h nyakig szurkosak tollasak leszünk . Menjünk vissza az étterembe és ijesszünk rá a kalózra , leüt minket és a hajó kabinjába kerülünk ahol vegyük elő a hasbeszélőkönyvünket és mutassunk vele a gorillára . Gyorsan lebeszéltük a kalózkodásról a bentieket , vegyük el a kincsestérképet és a fazék mögötti ablakot nyissuk ki és másszunk le a deszkánkra . Vegyük az irányt a színházba , ahol a raktárszobából másszunk fel az emeletre és húzzuk meg a kart , meglátjuk hová ásták el szerelmünket . Menjünk le és zsírozzuk be az ágyúgolyókat ezzel az előadásnak véget vetünk és kiáshatjuk Elainet . Hajóra fel szárazföldi patkányok !!!!!!!!!!!!

Harmadik rész

Hajózásunk kicsit balszerencsésre sikeredik mivel a térképet elveszítjük ,viszont megtudjuk hogy a tengeren rímekkel csatáznak , ebben a részben az a lényeg h minden sértést elsajátítsunk . Addig kell fosztogatnunk míg a csúcs ágyút meg nem tudjuk venni a kikötőben (ajánlatos egy győzelem után elmenni vásárolni) és minden szójárást meg nem tanulunk , ha az meg van támadjuk meg a kis parókásunk (Rottingham kapitány) hajóját és győzzük le tengeri csatában . A fedélzeten újabb gonddal szembesülünk más rímeket használ a kapitány , kissé megnehezíti a dolgot , de itt is meg van a rím mindenre . Ezt már rátok bízom , biztos meg lesz a helyes válasz mindenre :) .

Negyedik rész

Megérkeztünk a vérszigetre , kissé a hajó lerobbant és a legénység is fellázadt de oda se neki , megoldjuk ezek nélkül is . Vegyük fel a palackot és beszélgessünk el Haggis-al , megtudjuk tőle hogy elcserélné velünk a kézápolóját valami ragadósanyagra mert a szurokból épp kifogytak . Menjünk be a szállodába és jósoltassunk , mindenre halál jön ki , de szerintem a jósnőknél ez nem meglepő , vegyük fel az asztalról a kártyát . Még vegyük fel a csapos előtti piros puffot és az uborka mögötti könyvet , majd menjünk el a temetőbe . Hátul a házikónál több dolgunk is akad , vegyük fel a vésőt és a kalapácsot majd egy kis kutyakekszet is . A kutyakeksszel kínáljuk meg a kutyát majd tépjünk ki a szőréből .Keressük fel a malmot aminek az aljában paprikát szedhetünk le. itt végeztünk is , gyerünk a kikötőbe . Tegyük a párnát a fa alá a kőre és a kalapáccsal csapkodjuk meg a fát , így hozzájutunk a tojáshoz . Menjünk vissza a szállodába és adjuk oda a tojást , a paprikát és a kutyaszőrt a csaposnak mire az végre szóba áll velünk . Kérdezzünk ki rendesen a pasast de italt még ne kérjünk tőle előbb gyűjtögessünk egyet , menjünk be a jósnő mögötti raktárhelységbe és a vésővel kanyarítsunk a sajtból majd vegyük le a hűtőmágnest . Na most már viszont kérjünk egy italt és mielőtt szánkhoz emelnénk öntsünk bele abból a fejfájás-csillapítóból ami megmaradt . Igyuk meg és már is meghaltunk , a gond az , hogy nem a tisztelt leves család kriptájába kerülünk . A vésővel szabaduljunk ki és húzzuk ki a szögeket a koporsónkból , majd szabadítsuk ki azt az idegesítő ügynököt is aki a középső kriptában van . El is kezdi berendezni irodáját , nem vesztegeti az időt , megtudtuk tőle , hogy hogyan lehet kijutni amit alkalmazzunk is és hagyjuk el a helyszínt . Menjünk vissza a szállodába és menjünk fel az emeletre , menjünk be az első ajtón és a kalapáccsal verjük ki a szöget a falból . Hagyjuk el a szobát és a folyosón vegyük fel a frissen kiütött szöget . Menjünk be a hátsó szobába ahol húzzuk le az ágyat , vegyük elő a szögeket és rögzítsük azt . Vegyük el a csontitól a könyvet , majd beszélgessünk el a csapossal és győzzük meg , hogy családtagok vagyunk . Mikor sikeresen átvágtuk haljunk meg a szokásos módon ( ital + gyógyszer ) . Bekerülünk a leves család kriptájába ahol találkozunk egy szellemhölgyeménnyel , hagyjuk ott menjünk hátrébb . Vegyük ki a feszítővasat a koporsóból ,majd egy sikertelen rémisztés után vegyük fel Murray-t is . Nézz be a falban tántorgó résbe , a sírásó szobáját látjuk , minket csak a lámpája érdekel amit a csontvázkarunkkal meg is tudunk szerezni . Helyezzük a lámpát az itt található kőkoporsóra , majd Murray fejét elővéve kattintsunk a lámpára . Szabadulásunk után menjünk vissza a szállodába , azon belül is a raktárhelységbe ahol felvehetjük halottas bizonyítványunkat . Keressük fel az ügynököt első kriptánkba , beszéljünk vele (kössünk biztosítást) . Mutassuk fel neki a bizonyítványt , így hozzájutunk egy rakás lóvéhoz . Menjünk fel a hegy tetejére ahol vegyük fel a mérőpoharat és az asztalról emeljük el a tofutömböt (nagy fehér kocka) , a vésővel faragjuk meg egy kicsit , vegyük fel a fejünkre és haladjunk tovább a lávatenger felé . A kannibálok csak ránk vártak így részeset lehetünk szertartásuknak , mikor vége van dobjunk egy kis sajtot a lávába mire az tejérzékenysége miatt kitör . Menjünk vissza a szállodához és a teraszon kissé haladjunk jobbra ahol és a bográcsba is dobjunk sajtot , majd menjünk fel az emeletre és a feszítővassal először verjük ki a deszkákat a csonti mögött , majd a bevert szögeinket is feszítsük fel (sikeres katapultáció). Kicsi intro és utána vegyük fel az ott hagyott gyűrűt , go a malomhoz ?..... itt a befőttesüvegünket merítsük a hordóba és a befőttesüveg tetejét szurkáljuk meg a vésővel . Menjünk vissza a tisztásra Elaine-hez , tegyük le a cukrozott üvegünket a tuskóra majd mikor a bogarak belerepültek zárjuk le . A kézápolóval amit Haggis-tól kaptunk kenjük be Elaine gyűrűjét és vegyük is le róla azt . Menjünk fel a világítótoronyba és helyezzük a befőttesüveget a megfelelő helyre . Menjünk le a kikötőbe ahova időközben megérkezett a révész , beszélgessünk vele . Kiderül , hogy iránytűre van szüksége , na akkor játszunk egy kicsit Rambosat . Nézzünk bele a ládikónkba és vegyük elő a mérőpoharat merítsük bele a tengerbe , így kapunk egy sósvizzel teli poharat . Továbbá fogjuk a hűtőmágnest és mágnesezzük be vele a tűt amit szúrjunk bele a parafadugóba , a tűs parafadugót pedig rakjuk bele a sós poharunkba (mérőpohár + tengervíz , tű + mágnes , tű + parafadugó , parafadugó + mérőpohár = iránytű ) . Adjuk oda az iránytűt a révésznek és irány a koponyasziget . Fenn a hegytetején tekertessük le magunkat , csak hogy nem fog elbírni minket a kis köpcös ?....zuhanás közben nyissuk ki az esernyőnket hogy megérkezhessünk a barlangba .Beszélgessünk addig a kalózokkal míg fel nem kínálnak egy póker partyt a gyémántgyűrűtért . Mikor már az asztalon a lap vegyük fel és rakjuk le helyette a jósnőtől csórt 5db halálkártyánkat . Kicsi intro és indulhatunk vissza Elaine-hez , húzzuk a gyűrűt az ujjára és ne ficánkoljunk mert lelőnek...

Ötödik rész

Fogságba estünk.... beszélgessünk addig LeChuk-kal míg át nem varázsol minket gyerekké , miután ez megtörtént egyszerűen nyissuk ki az ajtót és menjünk a következő helyszínre . Beszélgessünk el a kutyával találtassuk ki vele a korunkat , mivel ezt nem találja el nyereményünk egy vasmacska . Ezt tegyük bele a pitébe ami a patkány mellett van. Kérjük meg , hogy löjjön egyet mire a pantomimes KO-t kap , nyissuk ki a kaput és az ablakon nézzünk ki , kapunk egy kis pitét a képünkbe amit tegyünk is el . Menjünk oda a kutyához és csapjunk rá a hasára ötször vagy hatszor mire az bekap minket , de sikerült egy kis szőrt kihúznunk belőle . A fagylalt árustól lopjuk el a borsszóróját és kérjünk egy sima fagyit . Miután ezt megkaptuk ne mozduljunk semerre , hanem egyből szórjuk rá ezeket : kutyaszőr , pite , bors ezzel elkészül az anti-varázsfagyi , együk is meg mire nyomban visszanyerjük eredeti méretünket . Part 6 : Bejutottunk a hullám vasúthoz , itt kicsit gyűjtögető életmódot kell folytatnunk : kalózhajónál hordó rum akasztott embernél kötél ahol minket kínoznak , ott pedig olaj a lámpából Megszereztünk minden szükségest , most menjünk a havas díszlethez és másszunk fel a jetihez . Tegyük a hordót a kezébe , olajozzuk be a kötelünket és dugjuk bele a hordóba . Menjünk le és várjunk türelemmel LeChukra , mikor megjelenik szórjunk a borsőrlőnkkel egy kis borsot az orra alá . Az öreg jól eltüsszenti magát és ........... vége

óhaj sóhaj ide : hasteforever(kukac)hotmail.com :)
Monkey Island 3 végigjátszás by Haste

The Curse of Monkey Island

Fejlesztő: LucasArts
Kiadó: LucasArts
Műfaj: Humoros
Platform: Windows/DOS
Megjelent: 1997. október. 31.

Játék adatlapjának megtekintése

Hozzászólások

Csak regisztrált felhasználók tudnak hozzászólni.

Belépés