Monkey Island 2: LeChuck's Revenge végigjátszás (Végigjátszás)

Monkey Island 2: LeChuck's Revenge végigjátszás by Rabbit.

Tartalom

Mikor Guybrush beszél Barttal és Finkkel, megtudjuk, hogy fel akarja kutatni Big Whoop legendáját, és szerezni akar egy hajót, hogy elhagyja Scabb Island-et. A beszélgetés után elkezdődik, a Part I.

Part I: The Largo embargó

Woodtick városának a bejáratánál állsz. Ha elmész jobbra, akkor a sziget térképén találod magad. Vedd fel az ásót a tábláról és indulj el a hídon a város felé. Largo LaGrande megállít téged és elveszi az összes pénzedet. Menj be a Guybrushtól jobbra lévő második hajóba. Itt találkozol Wally-val a térképésszel. Beszélgess el vele mindenről. A beszélgetés után várj egy keveset, Wally le fogja tenni a monokliját az asztalra. Vedd fel. A képernyő jobb alsó sarkában van egy papír cetli. Vedd fel ezt is. Menj ki innen és menj le a szemben lévő hajóba. Beszélgess el a kocsmárossal Largo-ról, nemsokára megjelenik Largo és elveszi a kocsmárostól az összes pénzét, majd elmegy. Használd az üres papírlapot Largo köpésére. Majd menj ki a Bloody Lipből. Miután kijöttél, mássz be a hajó oldalán, lévő ablakon és bent vedd fel az asztalon lévő kést, aztán mássz ki az ablakon vissza a fedélzetre, és menj az út végén lévő hajóhoz, ahol három alvó kalózt és Mad Marty-t fogod találni. Beszélj a három alvó kalózzal és kérdezd az egyiket a falábáról. Meg fog kérni, hogy hozzál neki polírozó krémet az asztalostól, és ad rá neked pénzt. Próbáld felvenni a vödröt, de az egyik kalóz rád fog szólni. Kérdezd meg tőle, hogy az övé-e. Nem az övé, így Guybrush felveszi a vödröt. Menj be a legelső hajóba, ahol megtalálod az asztalost. Beszélgess vele és vedd meg tőle a polírozó krémet. Menj vissza a falábú kalózhoz és használd a krémet a lábán. (Ezt meg tudod tenni 19x, és így 19 pénzt kapsz tőle). Hagyd el ezt a helyet és menj be a balra lévő hotelba. Használd a kést az aligátor kötelén. Erre ő kirohan, a recepciós, pedig megy utána. Vedd fel a tálból a sajtot, és menj be a szobába, amely Largo szobája. Vedd fel az asztalról a parókát, majd hagyd el a szobát. Menj ki a városból a sziget térképéhez. Menj a mocsárhoz (swamp). Itt merítsd bele a vödrödet a mocsárba, és már lett is egy iszappal teli vödröd. Szállj be a koporsóba és menj vele jobbra, addig, amíg el nem érsz a lifthez, ami felvisz téged. Vedd fel az asztalon lévő cérnát, majd menj be a terembe. Itt beszélgess a voodoo nővel Largo voodoo babájáról. Most oda adhatod neki a parókát és a köpést. Hagyd el a voodoo nőt és menj le a partra (beach). Itt vedd fel a faágat, majd menj el a temetőbe. Itt menj a szemben lévő dombra és használd az ásót Marco Largo LaGrande sírján. Ezután hagyd el a temetőt és menj Largo szobájába. Zárd be az ajtót és helyezd el felette a vödör iszapot, majd bújj el az öltöző fal mögé és várd meg, még Largo belép az ajtón. Látni fogod, hogy a fejére esik a teli vödör iszap, majd mérgesen kimegy. Menj el a tisztítóba Mad Marty-hoz. Itt látni fogod, hogy Largo Mad Marty-val beszélget. Miután Largo elment menj vissza Largo szobájába és zárd be az ajtót. Az ajtón megtalálod a tisztító jegyet. Vedd le, és vidd oda Mad Marty-nak, aki adni fog neked egy hófehér melltartót. Most megfoghatod a patkányt. Nyisd ki a dobozt, és használd a nyitott dobozon a faágat. Rakd a dobozba a sajtot, majd kösd a cérnát a faágra. Menj a cérna végéhez és mikor a patkány, elkezdi enni a sajtot, húzd meg a kötelet (PULL). Majd nyisd ki a dobozt és vedd ki belőle a patkányt. Menj a Bloody Lip-be és mássz be az ablakon. Lökd a patkányt a lábasba, majd mássz ki az ablakon és menj le a lépcsőn. Beszélgess a kocsmárossal, és ő észre fogja venni a patkányt a kajában. Erre kirúgja a szakácsot és felajánlja neked az állást. Fogadd el, és megkapod a heti béredet. Mássz ki az ablakon és látogasd meg a voodoo nőt. Beszélgess vele és add oda neki a melltartót és a csontot. Ő pedig odaadja neked a Largo-ról készült voodoo babát. Elmondja neked, hogy nem túl erős a hatása, ezért nagyon közel kell lenned Largo-hoz, mikor használod. Menj Largo szobájába, és gyorsan használd a tűket a babán. A rövid beszélgetés után Guybrush elmondja Largonak, hogy ő ölte meg LeChuckot, hogy ezt be is bizonyítsa, megmutatja neki LeChuck szakállát. Erre Largo ellopja a szakállat. Menj a voodoo nőhöz és beszélj vele. Elmondja, hogy az egyetlen út, hogy eltűntesd LeChuckot, az, ha megtalálod Big Whoop-ot, és ad neked egy könyvet: Big Whoop: Unclaimed Bonanza or Myth. Ha akarod, olvasd el. Most pedig menj el a peninsula-ba és menj be a hajóba. Mond meg Dread kapitánynak, hogy szeretnéd kibérelni a hajóját. Erre ő elmondja neked, hogy nem tud kihajózni, mert elhagyta a szerencse nyakláncát. Add oda neki a monoklit, majd mond neki még egyszer, hogy szeretnéd bérbe venni a hajóját, és már úton is vagytok.

Part II: Four Map Pieces

Dread kapitány hajójának fedélzetén kezded. Vedd fel a papagájos zacskót, és menj be az ajtón. Dread kapitány megkérdezi, hogy hova szeretnél menni. Kérdezd meg, hogy mik a lehetőségek, és erre ő adni fog neked egy térképet, amin rajta vannak a szigetek. Kezdjük Phatt Island-el. Az őr megkérdezi tőled, hogy te vagy-e Guybrush Threepwood. Tökre mindegy, hogy mit válaszolsz, mindenképpen a börtönbe fogsz kikötni, de előtte elvisznek beszélni Phatt kormányzójához, akitől megtudod, hogy el fog adni téged LeChucknak. A börtönben egy Walt nevű kutya fog őrizni téged. Emeld fel az ágyhuzatot, és vedd fel alóla a fadarabot. A szomszéd cellában fekszik egy csontváz. Használd a csontváz lábán a fadarabot. A csontot, pedig add oda Waltnak, cserébe leteszi neked a kulcsot. Nyisd ki a cellát a kulccsal, majd vedd fel a polcról a gorilla envelope-ot és a manila envelope-ot, utóbbiba megtalálod az elvett dolgaidat, a másikba, pedig egy banánt és egy orgonát találsz. Menj ki a börtönből. Menj be a könyvtár melletti sikátorba. Látni fogod, hogy egy fickó játszik, és nyer is. Mikor a fickó elmegy, kövesd őt a könyvtár másik oldalán lévő sikátorba. Itt látni fogod, hogy egy ajtón keresztül kéri a következő nyerőszámot. Miután elment kopogj be az ajtón és kérd te is a következő nyerőszámot. Kérni fogja tőled a jelszót, aztán felmutat az újaival egy számot: PL: Ha kettőt mutat, és azt mondja ?ha ez négy? akkor ez menyi?? és egy másik számot mutat a kezével, akkor neked erre az előbb mutatott számot kell válaszolnod, tehát ez esetben kettőt. Egymás után háromszor el kell találnod, és akkor megadja neked a következő nyerőszámot. Jegyezd meg ezt, és menj vissza az előző sikátorba és játszd meg ezt a számot. A nyeremények közül az invitationt, vagyis a meghívót válaszd. Menj vissza Dread hajójára és irány Booty Island. Menj be a baloldalon lévő régiség boltba. Vedd meg a fűrészt, a kürtöt és a feliratot (sign). (A PICK UP ?al tudod őket megvenni). Használd a papagájos zacskót a kampón, ahonnan a feliratot vetted le. Aztán vedd meg a tükröt is. Nézd meg a térkép darabot a pult közepén, majd kérdezd róla az eladót. Kiderül, hogy csak egy hajó orrát ékesítő majom fejért adja el, a hajó neve, pedig The Mad Monkey. Hagyd el a boltot és menj be a jelmez boltba. Itt add oda a meghívót az eladónak, és ő megmutatja a jelmezedet, ami egy szép női ruha. Vedd el a ruhát, és menj ki a boltból. Beszélj a kint álló nővel, és kérj tőle egy szórólapot. A beszélgetésből kiderül, hogy a neve Kate Capsize, és van egy bérelhető hajója, 6000 pénzért. Menj el balra, egészen addig, míg meg nem látod a sziget térképét. Menj a Mansion-hoz. Egy őr meg fog állítani téged. Beszélj vele, és miután Guybrush megmutatta neki a meghívóját, magára is ölti szép jelmezét, így az őr tovább engedi. Menj a ház hátához és lökd meg a kukát. Miután a szakács kijön, gyorsan indulj el vissza a ház bejáratához, majd menj megint hátra és menj be a konyhába. Ott vegyél fel egy halat, majd gyere ki. Menj a bejárathoz, és lépj be a házba. A falon meglátod a térkép egyik darabját. Vedd is fel, és hagyd el a házat. Miután kilépsz, a kutya rögtön elárul téged, hogy elhoztál valamit a házból. A kertész, pedig leszed a gereblyéjével és felvisz téged Elaine Marley kormányzónőhöz. Beszélgess vele. A beszélgetés után Elaine kidobja a térképdarabot az ablakon, és te automatikusan elindulsz le a lépcsőn. Menj ki, és addig próbálgasd felvenni a térképdarabot, amíg az el nem száll a Cliff ?hez. Menj vissza a házba és menj fel Elaine szobájába és vedd le a falról az evezőt. Majd menj ki a kutyához és vedd fel, és Guybrush, miután átöltözött, láss csodát, fel is veszi a kutyát, és zsebre vágja. Menj vissza Dread hajójába és menjetek Phatt Island ?ra ismét. Menj be a könyvtárba. Nyisd ki, a baloldalon lévő világítótorony modellt, és vedd ki belőle a lens ?t. Majd menj a kártya katalógushoz, és nyisd ki a CD fiókot. Itt keresd meg azt a könyvet, aminek az a címe, hogy ?Great shipwrecks of our century?, és alul válasz a remember that (jegyezd meg) feliratot. Aztán nyisd ki, a PQR nevű fiókot, és válaszd belőle a "The joy of Hex" című könyvet, és ezt is jegyezd meg. Majd végül válassz egy harmadik könyvet (tök mindegy melyiket választod), és jegyezd meg ezt is. Menj a könyvtáros nőhöz, és mond neki, hogy szeretnél könyvet kivenni. Fel kell iratkoznod a könyvtár kártyára. Mindegy, hogy milyen adatokat adsz meg. Miután megvan a kártyád, mond meg neki, hogy mely könyveket kéred. Tehát a "Great shipwrecks of our century", a "The joy of Hex" és a szabadon választott harmadik könyv. Miután megkaptad a könyveket, hagyd el a könyvtárat. Menj a szemben lévő stégre, és beszélgess el a horgásszal. Fogadd el az ajánlatát, ami arról szól, hogy Guybrush vagy ő tud nagyobb halat fogni. Mutasd meg neki a halat, amit még Elaine házából hoztál el. Neked adja a horgász botját. Rakd fel a Kate-től kapott szórólapot a körözési poszterre, majd menj balra a hídon egészen a sziget térképéig. Látni fogod, hogy Kate megérkezik a szigetre és az őr börtönbe zárja. Menj vissza börtönhöz, és menj be. Látni fogod, hogy Kate be van zárva a cellába. Használd a kis kulcsot a cellán, és szabadítsd ki Kate-et. Majd vedd fel a polcról a vanilla envelope-ot és nyisd ki. Találsz benne egy üveg near-grog-ot. Menj a sziget térképére, és menj a Mansion-hoz. Nyisd ki a kaput és menj be a házba. Beszélj az őrrel, és mond azt neki, hogy tűz van a konyhában. Erre ő elmegy megnézni, és te fel tudsz menni a lépcsőn, ahol megtalálod Phatt kormányzót. Használd, a szabadon választott könyvtári könyvet, a kormányzó hasán lévő másik könyvön, aminek Famous Pirate Quotations a neve. Miután ezzel megvagy, menj vissza Dread hajójára és hajózzatok Booty Island-re. Miután megérkeztél, menj a térképen a Nagy Fához. Használd, a plankot, ami már benne van az első lyukba a fán. Majd dugd be az evezőt a következő lyukba. Használd az evezőt, és erre Guybrush leesik, és beüti a fejét. Guybrush álmot fog látni, amelyben megjelennek a szülei és LeChuck is. A szülei egy dalocskát fognak énekelni, amelyet Guybrush leír a köpéses papírra. Ha vége az álomnak vedd fel a törött evezőt és menj vissza Dread kapitány hajójára. Menj Scabb Island ?re. Add oda a törött evezőt az asztalosnak, megjavítja és visszaadja neked. Menj le a Bloody Lip-be. A kocsmáros észreveszi, hogy elhagytad a konyhát, és kirúg téged. Használd a banánt a metronómon, ami a zongora tetején van. Ezzel hipnotizálod Jojo-t a majmot és így fel tudod őt venni. Beszélj a kocsmárossal és próbálj tőle grog-ot kérni. A kocsmáros nem hiszi, hogy elég idős vagy, ezért felajánl neked egy kis near-grog-ot, de eszébe jut, hogy eladta az utolsót Kate-nek. Mutasd meg neki, a könyvtári kártyádat, így vehetsz tőle grog-ot. Vegyél egy Yellow Beard's Baby-t és egy Blue Whale-t, a kocsmáros ad melléjük egy szívószálat ajándékba. Keverd össze a két italt, így kapsz belőlük egy zöld színűt. Hagyd el a Bloody Lip-et és menj oda a három alvó kalózhoz. Használd a fűrészt a kalóz falábán, majd menj el innen, mielőtt a kalóz észrevenné, hogy mi történt. Menj az asztalos házába, aki most éppen a falábat javítja. Vedd fel a kalapácsot meg néhány szöget. Menj Dread -hez és hajózz Booty Island-re. Menj be Stan koporsó üzletébe, és beszélgess el Stan-el. Mond neki, hogy megnéznél egy jó koporsót. Mikor Stan beugrik a koporsóba, hogy megmutassa milyen tágas, zárd rá a koporsót, erre Stan felugrik, és ad neked egy zsepit. Mond neki, hogy mutassa meg még egyszer a koporsót, és mikor beleül, használd a szegeket a koporsón. Ezzel beszegezted Stan-t a koporsóba. Vedd fel a kripta kulcsot a pult felől. Majd menj ki a boltból és menj el jobbra a köpő versenyhez. Beszélj a köpő mesterrel és mond neki, hogy szeretnél nevezni. Mondj egy nevet és köpj. Ez nem sikerül valami fényesen. Használd a kürtöt, erre mindenki elfordul egy pillanatra. Ez alatt te, vedd fel az egyik zászlót. Guybrush automatikusan áthelyezi az összes zászlót. Használd a szívószálat a zöld italra, és nevezz újra a versenyre. Köpj, és ezzel nyersz egy második helyet. Igyál megint a zöld italból, majd nevezz még egyszer a versenyre. Várj addig a köpéssel, amíg a szélen álló nő kendőjét el nem kezdi jobbra fújni a szél, és csak akkor köpj. Ezzel első helyet nyersz, és kapsz egy köpés plakettet. Menj be a régiség boltba és add oda az eladónak a köpés plakettet. Azt mondja, hogy nem érdekli, de te, mond meg neki, hogy annak az embernek a köpése van rajta, aki megölte LeChuck-ot. Megveszi a plakettet, és ad neked érte 6000 pénzt. Nézd meg a "Great Shipwrecks of Our Century" című könyvet, és olvasd ki belőle, a Mad Monkey koordinátáit. Menj és beszélj Kate Capsize-al és mond meg neki, hogy szeretnél bérelni egy hajót. Hajózz ahhoz a koordinátához, amit a könyvben olvastál, majd ugorj a vízbe. Vedd fel a majomfejet a hajó orráról, majd húzd meg a horgonyt. Vissza Booty Island-ra. Menj be a régiség boltba és add oda a majomfejet a kereskedőnek, cserébe odaadja neked a térképdarabot. Menj a sziget térképéhez, és menj a Cliff-hez. Használ a horgászbotot a sziklán lévő térképdarabra és Guybrush elkezdi felhúzni, de egy sirály ellopja, és a nagy fához viszi. Menj utána és dugd be a második lyukba a megjavított evezőt. Majd használd a plunkot, és utána az evezőt. Aztán vedd fel a plunkot és dugd a következő lyukba, és használd. Vedd fel az evezőt, és azt is dugd a következőbe, majd használd azt is. Guybrush rájön a technikára és magától, felmegy a fára. A fa tetején menj be a faházba. Itt meglátod a sirályt egy kupac térkép tetején. Guybrush nem tudja megtalálni a térképet a kupacban. Használd a kutyát a kupacra, és ő megtalálja neked a térképdarabot. Menj ki a házból, és a kilátóból vedd fel a távcsövet. Mássz le a fáról. Hajózz Phatt Island-re. Látni fogsz egy bejátszást Largo-ról és LeChuck-ról. Hagyd el a várost és menj a vízeséshez (Waterfall). Menj a vízesés tetejére, és használd Jojo-t a pumpán. Menj vissza a vízesés aljára. Itt látni fogsz egy lyukat, ott, ahol a vízesés volt. Menj végig az alagúton és menj fel a dombra a házhoz. Menj be a házba és beszélj Rum Rogers-el. Beszélj neki a térképdarabról, és ki fog téged hívni egy ivóversenyre. Elmegy és hoz neked egy korsó grog-ot, majd újra elmegy, hogy magának is hozzon. Ez alatt öntsd rá a korsó grog-ot a fára, majd az üres korsót töltsd meg a near-grog-al, amit még Kate -től loptál mikor börtönbe volt. Rum Rogers visszatér a saját korsójával és elkezdődik a verseny, amit te nyersz, mert Rogers kiterül. Helyezd a tükröt a falon lévő mirror frame-re, majd menj ki és nyisd ki a baloldali ablakot. Használd a távcsövet a groteszk szobron, és nézd meg, hogy melyik téglára mutatott a fénysugár. Menj vissza a házba és nyomd meg azt a téglát. Guybrush le fog esni egy csapóajtón, egy csontváz mellé. Vedd ki a csontváz kezéből a térképdarabot, majd menj át, a falon lévő, lyukon. Megvan a harmadik térképdarab. Menj be a barlangba és menj végig az alagúton. A vízesésnél lyukadsz ki. Hajózz Scabb Island-re és látni fogsz egy újabb bejátszást LeChuck-al és Largo LaGrande-val. Menj a temetőbe és használd a kripta kulcsot a kripta kinyitásához. Menj be a kriptába és olvasd el a "Famous Pirates Quotatins" című könyvet, és jegyezd meg, hogy mit mond Rapp Scallion. Majd nézd meg a koporsókat, és nyisd fel azt, amelyikre Rapp Scallion mondása van ráírva. Vegyél a koporsóban lévő hamuból, majd hagyd el a temetőt. Menj a voodoo nőhöz. Nézd meg a palackokat a polcon és keresd meg, azt, amelyiknek Ash 2 life a neve, és próbáld meg felvenni. A voodoo nő elkezd beszélni hozzád. Mond meg neki, hogy szeretnél Ash 2 life varázsszert. Guybrush odaadja neki Rapp Scallion hamuját, de a voodoo nő elmondja, hogy elfelejtette a receptet. Add oda neki a "The joy of Hex" című könyvet. Miután megvan a varázsszer, menj vissza a temetőbe és szórj belőle Rapp Scallion hamvaira. Beszélj vele, és egyezz bele, hogy megnézed a gázt a büféjében, ha odaadja neked a térképdarabot. Ad neked egy kulcsot, amivel ki tudod nyitni a büfét. Menj a partra és nyisd ki a büfét, aztán menj be és zárd el a gázt. Menj vissza a kriptába és éleszd fel újra Rapp-ot. Mond neki, hogy nyitva volt a gáz és te elzártad. Odaadja neked, az utolsó térképdarabot. Látogasd meg Wally-t. Add oda neki a világítótoronyból elvett lens-t, aztán a térképdarabokat is. Megígéri neked, hogy elkészíti neked a térképet, ha te elhozod neki a szerelmi bájitalát a voodoo nőtől. Menj el hozzá és kérdezd meg, hogy kész van ?e már a szerelmi bájital, mire ő odaadja neked. Elmondja, hogy érzi, hogy Wally bajban van. Siess vissza Wally-hez. Meglátod, hogy Wally eltűnt és, hogy az van belekarcolva az asztalba, hogy LeChuck. Menj vissza a mocsárhoz, és mássz be az ott lévő konténerbe.

Part III: LeChuck's Fortress

Miután Guybrush kimászik a konténerből, menj el jobbra, majd fel a lépcsőn. Itt három folyosót találsz. Válasz egyet közülük, mindegy, hogy melyiket. Most meg kell találnod a helyes utat a testrészekkel díszített ajtókon át. Meg kell találnod a helyes ajtót, amelyiken a helyes kód van. Vedd elő a köpéses papírt, mert erre írta Guybrush azt az éneket, amelyiket a szülei énekeltek az álmában. A dal írja le, hogy hogyan néznek ki a helyes ajtók. Most leírom, hogy az én dalom alapján hogyan kell csinálni. Te ne ezt a dalt használd, hanem a sajátodat, mert mindenkinek más a szövege. The leg bone is connected to the head bone. The head bone is connected to the hip bone. The hip bone is connected to the rip bone. Ez az első versszak. (Emlékezz, hogy a tiéd más, mint az enyém, szóval te a tiédet használd). Most egy olyan ajtót kell keresned, amelyiken a lábcsont (leg bone) van legfölül, középen a koponya (head bone) és alul pedig, a csípőcsont (hip bone). Menj be az ajtón, úgy, hogy megnyomod (PUSH). Most nézd meg a dal második versszakát, és az alapján válaszd ki a második helyes ajtót, és menj be rajta. Aztán ugyanezt csináld meg, a 3. és a 4. versszakkal is. (Általában mikor átmész egy ajtón, akkor a következő ajtó ugyanabban a teremben van, és az is lehet, hogy a következő, az ugyanaz az ajtó, amelyiken bejöttél). Mikor kilépsz az utolsón, akkor egy hatalmas lakatokkal teli ajtó előtt találod magad. Ne aggódj a lakatok miatt, csak nyugodtan nyisd ki az ajtót és lépj be a szobába. Itt látni fogod LeChuck voodoo trónját. Vedd fel a trón mellett lógó voodoo kulcsot. Guybrush, LeChuck fogságába kerül, Wally-val együtt, és egy hatalmas savval teli akna fölé lógatja őket. LeChuck elmagyarázza nektek, hogy milyen bonyolultan van megoldva, az, hogy bele essetek a savba. Miután ezt elmondta, elmegy. Most kell valahogy kiszabadulnotok. Használd a szívószálat és igyál a zöld italból. Majd köpj a veletek szemben lévő serpenyőre, hogy az elforduljon. Aztán köpj kétszer a jobb oldaladon lévő pajzsféleségre, és a köpés eloltja a gyertyát. Ezzel Guybrush és Wally újra szabadok. De LeChuck észreveszi, hogy megszöktek. Nyisd ki a juju táskát. Guybrush talál benne egy doboz gyufát és egy szerelem bombát. Használd a gyufát és nézd a robbanást.

Part IV: Dinky Island

A robbanás után Guybrush Dinky Island-on köt ki. Kelj fel és vedd fel az üveget az óceánból, majd a partról a feszítővasat. Vedd fel a martinis poharat a gép alól, és töltsd meg azt óceánvízzel, majd használd a gépen. A gép megtisztítja a vizet. Nyisd ki a hordót, és Guybrush kivesz belőle egy kekszet. Ha akarsz, beszélhetsz Hermannal, de nem muszáj. Menj el balra, és ott menj be a dzsungelba. Menj el balra, és kövesd az utat egészen addig, amíg el nem érsz egy fához, amin egy csomag lóg. Törd szét a nálad lévő üveget a fán, majd használd azt a csomagon. Vedd fel a földről a kiesett dobozt, és használd rajta a megtisztított vizet. Most már van három kekszed. Menj vissza az útkereszteződéshez, és most menj jobbra. Itt látni fogsz egy kis tavat és mellette egy dobozt. Vedd fel a dobozon lévő kötelet, majd nyisd ki a dobozt a feszítővas segítségével, és vedd ki belőle a dinamitot. Menj vissza a partra. A papagáj tudja az utat Big Whoop-hoz, szóval valahogy rá kell venned őt, hogy segítsen neked. Adj oda neki egy kekszet, és ő elmondja, hogy merre kell menned. Menj el odáig, majd menj vissza hozzá és adj neki még egy kekszet a következő instrukcióért, és kövesd azokat. Csináld ezt addig, amíg el nem érsz a nagy x-ig. (Itt nem tudom, hogy mindenkinek ugyanazt az utat adja-e meg, de ha igen, akkor itt az enyém: Nekem a tónál el kellett fordulnom keletre, és ott tovább menni keletre. Itt megtaláltam egy dinoszaurusz formájú bokrot. Ennél északra kellett mennem, majd még tovább északra. Itt volt egy kőrakás. A kőrakásnál keletre kellett mennem és kész is. Megvolt a nagy x). Kezdj el ásni az ásóval a nagy x-nél. Majd gyújtsd meg a gyufával a dinamitot, és dobd be azt a kiásott lyukba. A robbanás felriasztja Elaine-t, Guybrush pedig egy kis platformra kerül a láda mellé. Kösd a kötelet a feszítővasra, azt, pedig használd a lyuk tetején az egyik kiálló vasrúdon. Mindkét platform összeomlik, Guybrush pedig ott lóg a kezében a ládával. A bejátszásban láthatjuk, hogy megérkezik Elaine és Guybrush elmeséli neki a történetet, majd a kötél elszakad, és Guybrush a mélybe zuhan, egy sötét szobába. Mozgasd az egeret addig, amíg meg nem találod a villanykapcsolót, ha megvan, akkor nyomd meg, és lőn világosság. Guybrush meglepődve nézi, hogy LeChuck áll mellette. Beszélj vele, és kiderül, hogy Guybrush és LeChuck testvérek. LeChuck elővesz egy voodoo babát, amit ha használ, akkor Guybrush elrepül egy másik dimenzióba. LeChuck szerencsétlenségére, és Guybrush szerencséjére csak a szomszéd szobába küldi őt. LeChuck megpróbálja még egyszer, de ekkor is csak a szomszéd szobába küldi Guybrush-t. Menj végig a folyosón, ahol bemehetsz, a különböző szobákba. Ha LeChuck megtalál, hagyd, hogy átküldjön a szomszéd szobába, és folytasd onnan. Voodoo babát kell készítened LeChuck-ról, ugyanazzal a recepttel, ahogy Largo-ról készítettél. Most menj be a raktárszobába, ez az a szoba, amelyik tele van dobozokkal. Nyisd ki a földön lévő négy dobozt, és vedd ki belőlük a lufit és a babát. Most pedig menj a folyosó végére, és lépj be az utolsó szobába. Nézd meg a két csontvázat, akik Guybrush szülei, és vedd le az egyik koponyáját. Majd nyisd ki a kukát, és vedd ki belőle a pár gumikesztyűt. Húzd ki az egészségügyi fiókot és vedd ki belőle az injekciós tűt. Hagyd el ezt a szobát és menj két ajtót balra, és menj be abba a szobába, ahol az elromlott grog automata van. Fújd tele héliummal a gumikesztyűket és a lufit, a sarokban lévő héliumtartály segítségével. Használd a "coin return" gombot a grog automatán, és egy érme ki fog esni belőle, és végiggurul a földön. Várd meg, amíg LeChuck bejön. Észreveszi az érmét a földön, és lehajol, hogy felvegye, ekkor te gyorsan vedd fel az alsóneműjét. Miután eltetted az alsógatyáját, átküld téged a szomszéd szobába. Itt is várd meg, amíg rád talál, és gyorsan add oda neki a zsebkendőt, amit Stan-től kaptál. Miután visszaadta neked a már használt zsepit átküld téged egy másik szobába. Menj a lifthez és nyomd meg a hívó gombot, majd szállj be. Még egyszer várd meg LeChuck-ot, mikor megjön, húzd meg a melletted lévő kart, hogy bezáródjon a liftajtó, és letépjen egy darabot LeChuck szakállából. Vedd fel a szakálldarabot. Nyisd ki a Guybrush-al szemben lévő ajtót és menj ki rajta. Egy ismerős környéken fogod találni magad, Melee Island-en a Monkey Island 1-ből, de nem tudod elhagyni ezt a területet. Rakd bele a juju táskába a voodoo babát, a használt zsepit, az alsógatyát, a koponyát és végül a levágott szakálldarabot. Ezzel most van egy voodoo babád LeChuck-ról. Menj vissza a liftbe és húzd meg a kart, a lift visszavisz téged. Hagyd el a liftet, és várj LeChuck-ra. Mikor megjelenik, akkor használd az injekciós tűt a voodoo babán. LeChuck el fog menni, de te menj utána és keresd meg, amikor meg találod, Guybrush automatikusan használni fogja a voodoo babát. Guybrush és LeChuck beszélgetni kezdenek. Válaszd a "tear the leg off the voodoo doll" lehetőséget, és nézd, hogy mi történik. Beszélj LeChuck-al, és nézd a játék befejezését.

Kapcsolódó játékok

Monkey Island 2: LeChuck's Revenge Monkey Island™ 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge™

Hozzászólások

Csak regisztrált felhasználók tudnak hozzászólni.
Vasárnap esti mókázások #4 - Hír
Vasárnap esti mókázások #4
Írta: Kalász Tamás, 2017. 12. 10. 20:06

Az e heti ingyen játék rovatunkban a nem túl távoli disztopikus jövőbe kalauzolunk el benneteket.

Fánk megye mosómedve startupja - Hír
Fánk megye mosómedve startupja
Írta: Kalász Tamás, 2017. 12. 09. 12:31

Igen, mondják is, hogy az emberi képzelet határtalan. Meg a hülyeség is...

VR támogatást kap a The Last Guardian - Hír
VR támogatást kap a The Last Guardian
Írta: Kiss Norbert, 2017. 12. 09. 12:11

A tavalyi évben sok huzavona után megjelent játék december 12-én egy ingyenes támogatást kap, amelynek elsősorban a PSVR tulajdonosai örülhetnek.

Új Detroit: Become Human gameplay videó érkezett - Hír
Új Detroit: Become Human gameplay videó érkezett
Írta: Kalász Tamás, 2017. 12. 09. 10:08

Megérkezett az első igazi gameplay videó David Cage és a Quantic Dream új játékából.

A ügynök új feladatot kap - Hír
A ügynök új feladatot kap
Írta: Kalász Tamás, 2017. 12. 08. 15:50

Megérkezett az Agent A: A puzzle in disguise negyedik fejezete.

Black Mirror - Teszt
Elolvasom
Bound - Teszt
Elolvasom
Planet of the Apes: Last Frontier  - Teszt
Elolvasom