Az angol csapat az elmúlt 3 évet a Hellblade fejlesztésével töltötte, céljuk az eddig felhalmozott tudást felhasználva az volt, hogy egy magas minőségű videojátékot készítsenek indie körülmények között. A terv végülis sikerült, más kérdés, hogy szerintünk puzzle-akciójátékként igen szegényes eszköztárral rendelkezik. A 3 év fejlesztés 13 millió dollárba került, és 20 emberrel készült, 3 hónap alatt pedig több mint 500 ezer eladott példánnyal bírnak PC-re és PS4-re. A vásárlói visszajelzések döntő többségben pozitívak, illetve rengetegen az életükre gyakorolt szintén pozitív (és bizonyos dolgokat átgondolásra serkentő) hatással bírt a Hellblade. Ezt pedig semmiképp sem lehet elvitatni a Ninja Theory csapatától.

Legutóbbi fejlesztői videójukban egyfajta transzparens bemutatással szolgálnak a játék kiadása, és az azóta eltelt időben történtekkel kapcsolatban. Érdemes megnézni.